antysemityzm

381. Data: 2009-10-23 19:06:49

Temat: Re: antysemityzm
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:00:43 +0200, Paulinka napisał(a):

> Masz rację, mogę nie zdążyć być pierwsza, może ten cham to jakiś
> pracownik salonu fitness i nie zdążę być pierwsza?

Chany czasem też robią gorsze rzeczy.
--

Ikselka.

382. Data: 2009-10-23 19:08:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:01:48 +0200, Paulinka napisał(a):

> [...]

żydowskim rodowodzie w stosunku do ogólnej liczby sędziów
to pogadamy kto tworzy mity o niezawisłości sądów i Polanski'm

...i Ty do tego się odniosłas.
--

Ikselka.

383. Data: 2009-10-23 19:08:29

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Ja piszę o tym co ładnie ujął Sławek w innym wątku:
> o spacyfikowaniu polskiej państwowości przez Polaków o żydowskim
> rodowodzie. O niewyjaśnionym GTW w aferze Rywina, o aferach w ZUS,
> o art-B i transferze polskiego kapitału do żydowskich banków w Izraelu
> i najnowszej aferze o grach hazardowych. To nie Polacy Polakom
> ale polscy Żydzi sprawujący totalitarną władzę umożliwiają polskim
> Żydom takie właśnie bezprawie, a to za sprawą ustawy a konkretnie
> zapisu o utajnieniu narodowości. Jesteśmy okupowani przez Żydów
> na własne życzenie więc robią co chcą.

To co trzeba zrobić, kolejny holokaust? Jak widzisz rozwiązanie
problemu, który wg Ciebie istnieje? Odrzucić ustawę o ochronie danych
osobowych, zabronić ludziom żydowskiego pochodzenia sprawować funkcje
publiczne?

--

Paulinka

384. Data: 2009-10-23 19:08:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:03:04 +0200, Paulinka napisał(a):

> Zagwarantuje Ci to K.C., bo pani Zosia podpisała stosowne papiery w pracy.

:-DDD. Upsss, tzn: :-(((
--

Ikselka.

385. Data: 2009-10-23 19:09:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> "k" jest nieme - na bezdechu. :)

No chyba że. W tej ostatniej chwili przed śmiercią. ;)

> Ty wycięłaś to co było dla mnie ważne. Dlaczego miałby nie zrobić
> tego samego z Twoim tekstem? ;)

"M" na bezdechu? Świetny tytuł na nowy serial. ;)

Ewa

386. Data: 2009-10-23 19:10:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:06:49 +0200, XL napisał(a):

> Chany czasem też robią gorsze rzeczy.

Tzn chamy.
--

Ikselka.

387. Data: 2009-10-23 19:12:40

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> ...i jeszcze: pewna moja dalsza znajoma z pracy szukała kogoś do dziecka i
> sama, w pokoju nauczycielskim, wszem i wobec opowiedziała, jak znalazła:
> otóż poprosiła koleżankę pracującą w USC (miasto wojewódzkie) o sprawdzenie
> danych kilku potencjalnych kandydatek, w tym jednej znajomej mi pani (przy
> okazji dowiedziałam się o tej pani, że nie nazywa się ona naprawdę tak, jak
> potocznie podaje).
> Chwała ustawom! Zwłaszcza o ochronie danych osobowych.

Co mam Ci napisać, że niektórzy ludzie są durni? Są owszem. Na szczęście
nasze społeczeństwo składa się nie tylko z Twojej dalszej znajomej.
BTW szkodliwość czynu w tym wypadku jest żadna, dała komuś pracę, pomimo
że popełniła przestępstwo.

--

Paulinka

388. Data: 2009-10-23 19:13:12

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Właśnie wyprzedzając Twoje pytanie - odpowiedziałam post wyżej.

Wyżej, niżej od czytnika zależy :)

--

Paulinka

389. Data: 2009-10-23 19:14:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:12:40 +0200, Paulinka napisał(a):

> [...]
> nasze społeczeństwo składa się nie tylko z Twojej dalszej znajomej.
> BTW szkodliwość czynu w tym wypadku jest żadna, dała komuś pracę, pomimo

Na kłopoty - moralność Kalego?
--

Ikselka.

390. Data: 2009-10-23 19:16:53

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Chany czasem też robią gorsze rzeczy.

Czyngis-chany?

--

Paulinka

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...