antysemityzm

291. Data: 2009-10-22 21:06:53

Temat: Re: antysemityzm
Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał

> A Ty jesteś sąsiadem Paulinki?
==
Niestety nie :o/

> Ewa

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

292. Data: 2009-10-22 21:07:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ja to bym z chamem pojechała windą. Chociażby żeby się dowiedzieć, na
> którym
> cham piętrze mieszka.

A jak mnie chciał zmylić i do sąsiadki wysiadł albo o zgrozo był
akwizytorem?!

--

Paulinka

294. Data: 2009-10-22 21:07:54

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hbqh2v$cna$5@node2.news.atman.pl...
Robakks pisze:

> Wiem natomiast, że nie wiadomo ilu Polaków o żydowskich
> korzeniach zajmuje najwyższe stanowiska w państwie, bo
> ustawa o ochronie danych osobowych uniemożliwia takie dane.
> Jeśli alkaida albo jakaś mafia zechce zawłaszczyć sobie Polskę,
> to też tego nie zauważymy, bo nie wolno zaglądać ludziom w papiery,
> zwłaszcza tym, którzy rządzą i sprawują władzę polityczną, gospodarczą,
> finansową, kulturalną itd, itd, itp... :)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Za Konstytucją RP :

/Rozdział II
WOLNOŚCI, PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁOWIEKA I OBYWATELA

ZASADY OGÓLNE

Art. 30.

Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i
praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i
ochrona jest obowiązkiem władz publicznych.

Art. 31.

Wolność człowieka podlega ochronie prawnej.

Każdy jest obowiązany szanować wolności i prawa innych. Nikogo nie wolno
zmuszać do czynienia tego, czego prawo mu nie nakazuje.

Ograniczenia w zakresie korzystania z konstytucyjnych wolności i praw
mogą być ustanawiane tylko w ustawie i tylko wtedy, gdy są konieczne w
demokratycznym państwie dla jego bezpieczeństwa lub porządku
publicznego, bądź dla ochrony środowiska, zdrowia i moralności
publicznej, albo wolności i praw innych osób. Ograniczenia te nie mogą
naruszać istoty wolności i praw.
Art. 32.

Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania
przez władze publiczne.

Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub
gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.
Art. 33.

Kobieta i mężczyzna w Rzeczypospolitej Polskiej mają równe prawa w życiu
rodzinnym, politycznym, społecznym i gospodarczym.

Kobieta i mężczyzna mają w szczególności równe prawo do kształcenia,
zatrudnienia i awansów, do jednakowego wynagradzania za pracę jednakowej
wartości, do zabezpieczenia społecznego oraz do zajmowania stanowisk,
pełnienia funkcji oraz uzyskiwania godności publicznych i odznaczeń.
Art. 34.

Obywatelstwo polskie nabywa się przez urodzenie z rodziców będących
obywatelami polskimi. Inne przypadki nabycia obywatelstwa polskiego
określa ustawa.

Obywatel polski nie może utracić obywatelstwa polskiego, chyba że sam
się go zrzeknie.
Art. 35.

Rzeczpospolita Polska zapewnia obywatelom polskim należącym do
mniejszości narodowych i etnicznych wolność zachowania i rozwoju
własnego języka, zachowania obyczajów i tradycji oraz rozwoju własnej
kultury.

Mniejszości narodowe i etniczne mają prawo do tworzenia własnych
instytucji edukacyjnych, kulturalnych i instytucji służących ochronie
tożsamości religijnej oraz do uczestnictwa w rozstrzyganiu spraw
dotyczących ich tożsamości kulturowej./

Żyd posiadający polskie obywatelstwo ma takie same prawa i obowiązki
wobec Polski jak Ty rodowity Polak.
--
A to, kurcze, niespodzianka :o)

--

Paulinka

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

293. Data: 2009-10-22 21:07:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A sąsiad był Żydem? Raczej niemożliwe, oni przecież tak dbają o swoich.

Tym bardziej szkoda sąsiada.

Ewa

295. Data: 2009-10-22 21:13:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]
> dotyczących ich tożsamości kulturowej./
>
> Żyd posiadający polskie obywatelstwo ma takie same prawa i obowiązki

Dla Robaka na pewno. Żyd sobie może zajmować stanowiska, mieć władzę
etc. tak samo jak każdy Polak. Może promować swoich o ile nie narusza
obowiązującego prawa. I nikomu nic do jego pochodzenia.
Dlaczego np informacja, że moja babcia urodziła się na Wołyniu, miałaby
być informacją publiczną skoro babcia była anonimową osobą?

--

Paulinka

296. Data: 2009-10-22 21:14:47

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bycie dziewczyną to jakaś ujma?
> Chociaż z drugiej strony...:
> <m4tt> wiesz.. 67% dziewczyn nie uzywa mozgu
> <funky_girl> ja naleze do tych 13 %
> --
> Paulinka

<yalu_men> 67% + 13 % = 6713 % /Robakks/

297. Data: 2009-10-22 21:17:59

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

> A to, kurcze, niespodzianka :o)

Dla Robaka na pewno.
[...]

===
Eee... tutaj to się nie zgodzę z siostrą, bo moim zdaniem nie tylko
pokrewieństwo
do 10 pokolenia w stecz powinno być jawne, ale też kasa i źródło dochodów,
a i koniecznie płeć oraz upodobania seksualne.

Chcesz wiedzieć, dlaczego ? :o/
--
Paulinka

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

298. Data: 2009-10-22 21:19:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]
> do 10 pokolenia w stecz powinno być jawne, ale też kasa i źródło dochodów,
> a i koniecznie płeć oraz upodobania seksualne.

Kasa i źródło dochodów owszem, jak się dysponuje finansami publicznymi,
a reszty nie rozumiem, wyjaśnisz?

--

Paulinka

299. Data: 2009-10-22 21:20:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A wystarczyło się pójść, przedstawić...

Wyczuwam coś w rodzaju muru- i to od większości. Urodziłem się i wychowałem
w starym budownictwie- tam było zupełnie inaczej

serdecznie pozdrawiam

Chiron

300. Data: 2009-10-22 21:21:17

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Chcesz wiedzieć, dlaczego ? :o/

Kasa i źródło dochodów owszem, jak się dysponuje finansami publicznymi,
Z największą przyjemnością :o)

Otóż czy zdajesz sobie sprawę (sorka za brak pokory)
że kultura europejska wznosi się na umysłach pedałów ? :o/

--

Paulinka

zdar
jude.billy.farookhar :O)
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...