antysemityzm

401. Data: 2009-10-23 19:25:19

Temat: Re: antysemityzm
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Ale wg osaczonych, jeśli pani Zosia jest żydówką, to nic jej się nie da
> zrobić, bo prokurator jest żyd, sędzia jest żyd i naczelnik więzienia
> jest żyd. ;D

A Rywin siedzi :)

--

Paulinka

402. Data: 2009-10-23 19:26:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Skad ta pewnosć?
> Ale pomińmy to.

Ha ha ha!

Ewa

403. Data: 2009-10-23 19:27:06

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Raczej NA NIESZCZĘŚCIE, skoro jak sama oceniasz, jej czyn akurat był
> nieszkodliwy...
> :-/

Był szkodliwy, ale wg prawa raczej nie zostałaby za osądzona
spektakularną karą. Poczytaj Kodeks Karny.

--

Paulinka

404. Data: 2009-10-23 19:29:17

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Najpierw musisz się pogodzić z faktem, że ten jak to nazwałaś
> "problem wg Ciebie" nie jest żadnym problemem według mnie
> lecz opisem stanu faktycznego na początku XXI wieku w RP.
> Gdy się z tym pogodzisz, to możemy pogadać. :-) /Robak/

Teoretycznie sie nie da? Nie zgodzę się nigdy z niczym, co nie jest dla
mnie faktem.

--

Paulinka

405. Data: 2009-10-23 19:30:05

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Kiedy? I której pani Zosi z całej domyślnej rzeszy łamiących prawo
> urzędników?
> ;-P

Tej konkretnej, która naruszyła czyjeś dobra osobiste i ktoś na tym
ucierpiał, a następnie poszedł z tym do sądu.

--

Paulinka

406. Data: 2009-10-23 19:31:43

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"medea" pisze:

> No chyba że. W tej ostatniej chwili przed śmiercią. ;)

Niekoniecznie
dykcja, intonacja, modulacja, tembr, siła głosu, akcentowanie,
wyciszenia. pauzy i przerywniki - także zawierają pewiem
przekaz nieprzekładalny ma język maszynowy.
Stosując świadomie nieme "m" coś Ci chcę przekazać bez słów.
Nie możesz wiedzieć co, ale możesz się domyślić
pod warunkiem, że nie jesteś antysemitką. :-)
Ed :-)

407. Data: 2009-10-23 19:32:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:23:27 +0200, Paulinka napisał(a):

> Piszesz o innym przypadku. Jeśli chcesz mi udowodnić, że jestem
> zwolennikiem handlowania danymi osobowymi, to już teraz sobie odpuść.

Czytaj ze zrozumieniem: nie udowadniam Ci, ze jesteś zwolenniczką... itd,
lecz że niesłusznie gloryfikujesz durne/fikcyjne ustawy.
Co do prawnej zaś odpowiedzialności pani Zosi za ujawnianie danych
osobowych - z punktu widzenia poszkodowanej osoby pasuje mi tu pewien
zgrabny cytacik:

"CZEŚNIK

Tać ci przecie

Mnie pod nosem łba nie utnie...

PAPKIN

Diabeł nie śpi.

CZEŚNIK

Bałamutnie!

PAPKIN

pokazując powieszenie

A nużby mnie?...

CZEŚNIK

grożąc

Niech spróbuje!

Taką bym mu kurtę skroił!...

PAPKIN

Diabliż mi tam po tej kurcie,

Jak zadyndam gdzie na furcie."

...gdzie w rolę Cześnika wciela się sławetna Ustawa i niezawisłe
Sądownictwo, a w rolę Papkina - osoba poszkodowana...

--

Ikselka.

408. Data: 2009-10-23 19:35:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> ...i jeszcze: pewna moja dalsza znajoma z pracy szukała kogoś do
> dziecka i sama, w pokoju nauczycielskim, wszem i wobec opowiedziała,
> jak znalazła: otóż poprosiła koleżankę pracującą w USC (miasto
> wojewódzkie) o sprawdzenie danych kilku potencjalnych kandydatek, w
> tym jednej znajomej mi pani (przy okazji dowiedziałam się o tej pani,
> że nie nazywa się ona naprawdę tak, jak potocznie podaje).
> Chwała ustawom! Zwłaszcza o ochronie danych osobowych.

Nie pojęłaś intencji ustawy. Ustawa daje Ci prawo do ochrony. Nie musisz
chronić swoich danych, jeśli nie chcesz. Możesz się przedstawić, komu
chcesz. Ale jeżeli ktoś bez Twojej zgody rozpowszechni Twoje dane, masz
prawo dochodzić swoich praw.
Jeśli nie wyciągasz konsekwencji na drodze prawnej od pani Zosi czy innej
osoby sprzeniewierzającej się ustawie, to możesz mieć przetensje do siebie.
:)
Ale czasem tak jest, że jak się jest do US nie zupełnie w porządku, to
lepiej nikogo tam nie drażnić. Nie bierz tego do siebie, ale jest coś w nas
obywatelach, że wolimy nie podskakiwać do osób ze skarbówki. ;)

michał

409. Data: 2009-10-23 19:36:03

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czytaj ze zrozumieniem: nie udowadniam Ci, ze jesteś zwolenniczką... itd,
> lecz że niesłusznie gloryfikujesz durne/fikcyjne ustawy.

Napisałam już wcześniej, że ta ustawa ma dużo wad.

> [...]
>

> ...gdzie w rolę Cześnika wciela się sławetna Ustawa i niezawisłe
> Sądownictwo, a w rolę Papkina - osoba poszkodowana...

Nie szukaj ideału. Nie ma idealnej ustawy. Nawet konstytucja jest
dyskusyjna.

--

Paulinka

410. Data: 2009-10-23 19:38:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" pisze:

> Ha ha ha!
>
> Ewa

Śmiech to zdrowie. Wszyscy się cieszą, że wreszcie Roman
stanie przed sądem i wyjaśni się sprawa współżycia płciowego
z dzieckiem.
Robakks

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...