Re: argumenty przeciw rozwodowi

From: Marsel <M...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: argumenty przeciw rozwodowi
Date: Tue, 27 Aug 2002 00:02:23 +0200
Sender: M...@p...onet.pl@217.153.103.1

w art. <akdicr$hvp$1@news2.tpi.pl>,
szanowny kol. kobita30 pisze, ze:
> Kochani,
<...>

dla mnie jest oczywiste (no chyba ze czegos nie wiemy) ze czlowiek ten
potrzebuje samotnosci jak powietrza. i nie ma tu zadnego widziwiania -
taki po prostu jest i nie ma sensu szukac wyjasnienia dlaczego jest inny.
Jednosczesnie z twojego opisu wnioskuje ze on ciagle czegos poszukuje.. i
wlasnie znalazl - stara znajoma samotnosc. zna jej uroki. a ty mu ja
widac troche ograniczasz. tym bardziej, im bardziej starasz sie znalezc
odpowiedz dlaczego. byc moze gdyby mial mozliwosc bycia samemu... ale na
to pewno ty sie nie zgodzisz a i on jakos woli sprawe postawic
jednoznacznie.
oczywiscie nie jest to odpowiedz na twoje watpiwosci.. sam nie wiem czemu
to pisze, nie jestem ani psychologiem ani nawet malzonkiem. wybacz -
odpowiadam tak jakby to o mnie chodzilo.
ah.. jedyna rzecz jaka przemawia przeciw samotnosci to ryzyko
osamotnienia. ale byc moze jego to nie dotyczy. czy rozmawialas z nim na
temat tego co bedzie robil sam? jest niezdecydowany, ale kazdy wariant
mozna sobie wyobrazic.. a, pewnie nie bedzie chcial rozmawiac. oni tak
czasem maja. ciekawi mnie jak sie do ciebie odnosi..z chlodem, szacunkiem
czy moze szorstko i niechetnie?
nie zadroszcze mu. jesli cie kocha to bardzo trudna decyzja.
mam - jesli macie jakas stabilizacje to moze go to meczy - moze dla niego
jeszcze za wczesnie na stabilizacje. nie chcodzi o to bron boze ze chce
sie wyszalec czy cos.. raczej potrzbuje dalej sie zmagac.
albo potrzebuje wyrazniej okreslonej wspolnej przyszlosci... czy wy cos
planowaliscie razem, czy tylko ze soba byliscie?
ok wystarczy, w sumie to wiecej napisalem o sobie niz o nim. przeceiz go
nie znam.

--
Marsel