Re: argumenty przeciw rozwodowi

From: "Duch" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: argumenty przeciw rozwodowi
Date: Tue, 27 Aug 2002 19:06:26 +0200

Po pierwsze primo ;-) - nie zgodze sie,
ze babka powinna tak od razu odejsc...
w sumie moze prawda ze to takie meczenie sie z facetem,
i troche ponizajace tlumaczenie mu, dlaczego to on ma zostac... :-)
Ale ona tez ma jakos z nim zycie poukladane z nim,
a odejscie to nie zjedzenie bulki z maslem (dla niej).

Facet tak naprawde nie chce odejsc - raczej nie wie co
ma robic wiec sie szamoce, ot tyle. Gdyby chcial odejsc,
zrobilby by pewnie pa-pa i juz...

Znalem takiego faceta, a przeszlosc prawie identyczna, czyli
trudna, podobna rodzina,
i bardzo podobne zachowwanie czyli

> sto pomysłów na minutę - najpierw mówi, że wyjeżdża do USA, potem, że do
> W-wy, potem, że szuka jakiejś pasji w zyciu, bo wczesniej wszystko
porzucił
> dla pracy itd.;

w sumie odszedl (troche jednak z winy dziewczyny), z tym ze potem
aranzowal jakies takie sytucaje ze niby chce wrocic,
ale informaowal o tym swoja nowa dziewczyna, ktora ciepiala,
w sumie dziwny czlowiek... zal mi go troche bylo...

Moja amatorska rada jest taka: czy facet na pewno wie, ze problem lezy
po jego stronie, bo to jest tak, ze on moze byc przekonany
ze zli sa "wszyscy na okolo". Trzeba manewrowac tak, zeby
on to zrozumial i przejsc z tymi jego problemami/szarpaniami
do porzadku dziennego - niech on pokazuje swoje problemy,
wywnetrza sie, nie robi nic glupiego, i patrzy i obserwuje
jaki tak naprawde problem w nim drzemie.

Acha, ale on pewnie nie chce nic, "chce spokoju", tak?

> Wiem, że to trudne, tym bardziej jesli nie są znane KONKRETNE powody, dla
> których jest mu lepiej samemu. Ale skoro sam nie wie, zawsze
odpowiadając -
> "Nie chcę i już".

Niedobrze, ze ten facet nie chce tego powiedziec - nie chce zranic zony, czy
nie
chce sie wywnetrzyc?

Zal mi troche tej zony...
zdrufka, Duch