Re: atinidia

Data: 2006-06-09 17:45:54
Temat: Re: atinidia
Od: "Lidka" <l...@g...pl>

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości
news:e6boje$e3m$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jaka aktynidie sialas? Ja sialem chinska (A. chinensis okreslana czasem
> jako A. deliciosa (jesli chodzi o odmiany uprawne)).

Te moje nasionka kupiłam i podobno to też A. chinensis, ale kupując
cokolwiek nigdy nie możemy być pewni, że to dokładnie to, o co nam chodziło.

> Rosliny zaczely kielkowac dosc szybko (nie pamietam dokladnie ale
> prawdopodobnie juz po tygodniu byly siewki - bardzo duzo ich bylo).

Moje siedzą w ziemi już trzy miesiące. Wiem, że do niektórych roślin trzeba
cierpliwości bo potrafią kiełkować nawet dopiero po dwóch latach, dlatego ja
wykazuję tę cierpliwość i czekam na nie. Ale skoro piszesz, że kiełkują
szybko to mogę je z czystym sumieniem spisać na straty a w ich miejsce
posiać cokolwiek innego.

> Nasiona pobralem z owocow sprzedawanych w sklepie.
> Wysialem je w sezonie (wiosna albo lato - nie pamietam teraz dokladnie).

To może i ja tak spróbuję. Może się uda :)

Rówież pozdrawiam i dzięki wielkie za odpowiedź