avon na cellulit

1. Data: 2003-03-13 12:25:42

Temat: avon na cellulit
Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

witam

CZy ostatnia dyskusja dotyczaca kremu na cellulit Avonu tyczyla sie tego
nowego w szarej (srebrnej) tubce? Nie jestem stala klientka avonu i
zobaczylam reklame w gazecie i tak sie zastanowilam...:)

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-13 12:43:08

Temat: Re: avon na cellulit
Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
c.com.pl...
> [...]
> nowego w szarej (srebrnej) tubce? Nie jestem stala klientka avonu i
> zobaczylam reklame w gazecie i tak sie zastanowilam...:)

Zapewne starego gdyz nowy dopiero wchodzi i dostepna byla teraz mala probka
uzylam go raz narazie mi sie podoba wiec zamowie o efektach napisze za 28
dni :)))

--
Mania

1. Data: 2003-03-13 13:24:24

Temat: Odp: avon na cellulit
Od: "Anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nowego w szarej (srebrnej) tubce? Nie jestem stala klientka avonu i
> zobaczylam reklame w gazecie i tak sie zastanowilam...:)

Na pewno starego, ponieważ czytałam i sama go używałam. Ten w szarej tubce
jest nowy. Mam nadzieję, że lepszy.
Pozdrowienia Anpaho

1. Data: 2003-03-13 17:51:15

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na pewno starego, ponieważ czytałam i sama go używałam. Ten w szarej
tubce
> jest nowy. Mam nadzieję, że lepszy.

A mi się zdaje, że to ten sam kremik tylko zmienili opakowanie i
nazwę...
Nie sądzę, żeby zbytnio czymś się różnił a przede wszystkim żeby
przynosił jakieś zaskakujące rezultaty. Ale mogę się mylić...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-13 18:16:21

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie sądzę, żeby zbytnio czymś się różnił a przede wszystkim żeby
> przynosił jakieś zaskakujące rezultaty. Ale mogę się mylić...

Niuniu po pierwsze nie jest to zel a krem po dwa nie zamraza tak jak tamten
i skora mi sie zrobila taka jakby jedrniejsza (czyt.delikatna i gladka) wiec
mi wydaje sie iz bedzie lepszy ale efekty ?? no to bede wiedziec za miesiac

Mania

1. Data: 2003-03-13 18:23:06

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gladka) wiec
> mi wydaje sie iz bedzie lepszy ale efekty ?? no to bede wiedziec za

To może sama się skuszę, jak to jednak coś innego:-) Po prostu
myślałam, że Avon tylko zmienił opakowanie...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-13 18:35:00

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Mania napisał(a):

> [...]
> tamten i skora mi sie zrobila taka jakby jedrniejsza (czyt.delikatna i
> gladka) wiec mi wydaje sie iz bedzie lepszy ale efekty ?? no to bede

A ile ten nowy krem kosztuje? Nie mam pod reka konsultantki ale moze
specjalnie poszukam?

toffu ktora przy okazji dziekuje za wyjasnienie avonowych watpliwosci

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-13 19:54:35

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toffu" <t...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
c.com.pl...

> [...]
> specjalnie poszukam?
>
> toffu ktora przy okazji dziekuje za wyjasnienie avonowych watpliwosci

Ja jestem konsultantka i juz ci mowie ;))
Kosztuje teraz 35,9 a bedzie kosztowal 59.9 wiec radze sie pospieszyc
jesli szukasz konsultantki i jestes z wawy to moze ja:))))

Mania

1. Data: 2003-03-14 07:36:15

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Mania napisał(a):

> Ja jestem konsultantka i juz ci mowie ;))
> Kosztuje teraz 35,9 a bedzie kosztowal 59.9 wiec radze sie pospieszyc
> jesli szukasz konsultantki i jestes z wawy to moze ja:))))

Dzieki za oferowana pomoc, ale raczej pytalam z ciekawosci. Chyba jakos
nie wierze w te wszystkie kremy. Mam ta szczotke z bolcami, basen i
aerobik. Moze na tym zostane.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

Talk w płynie-avon
YR - karta, katalog?
Dla Krystynek i Bożenek najlepsze życzenia!!!!!
Obiecanki cacanki
Maseczka DC