Talk w płynie-avon

1. Data: 2003-03-13 11:45:09

Temat: Talk w płynie-avon
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio na promocji zakupiłam owy talk. Fakt, skóra po jego użyciu
jest przyjemna. pachnąca a co najważniejsze kompletnie nie czuję się
spocona.
Ale tak się właśnie zaczęłam zastanawiać, co się dzieje z tym potem.
Przecież człowiek się poci, tylko ten talk nie przepuszcza chyba potu.
Co więc się z nim dzieje? Czy używanie takiego talku przez dłuższy czas
jest dobre? Czy nie jest szkodliwe? Czy bowiem, nie powoduje, że pot
nie może się wydobyć na zewnątrz i gromadzi się pod powierzchnią skóry?
Czy skóra się zbytnio nie zanieczyszcza??

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-13 11:57:48

Temat: Re: Talk w płynie-avon
Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie może się wydobyć na zewnątrz i gromadzi się pod powierzchnią skóry?
> Czy skóra się zbytnio nie zanieczyszcza??

Ktory to jest talk bo nie kojarze ??
a tak wogole to tak jak bys zastanawiala sie czy dez antyperspirant jest
szkodliwy --jest ale go uzywamy bo trzeba

--
Mania

1. Data: 2003-03-13 11:58:53

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie może się wydobyć na zewnątrz i gromadzi się pod powierzchnią skóry?
> Czy skóra się zbytnio nie zanieczyszcza??

To nie jest antyperspirant, tylko talk. Talk ma silne wlasciwosci
higroskopijne, wchlania wilgoc, wiec nic nam nie grozi:)

Kaska, ktora tez go uzywa i jest bardzo zadowolona

1. Data: 2003-03-13 12:06:43

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> higroskopijne, wchlania wilgoc, wiec nic nam nie grozi:)
>
> Kaska, ktora tez go uzywa i jest bardzo zadowolona

Ale ktory to jest bo go niekojarze a niemam w domu aktualnie katalogu
(wszystkie rozdalam :(( )

--
Mania

1. Data: 2003-03-13 12:07:15

Temat: Odp: Talk w płynie-avon
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktory to jest talk bo nie kojarze ??

płynny talk do ciała z serii SSS

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-13 12:09:39

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest antyperspirant, tylko talk. Talk ma silne wlasciwosci
> higroskopijne, wchlania wilgoc, wiec nic nam nie grozi:)

To mnie pocieszyłaś. Bo włąśnie dokładnie nie wiedziałam na jakiej
zasadzie działa taki talk. Co sprawia, że ciało jest takie czyste i
świeże. I co dzieje się z tym potem?
To mnie ucieszyłaś, bo mi on bardzo dovbrze służy, więc teraz będę go
używać bez obaw.

> Kaska, ktora tez go uzywa i jest bardzo zadowolona

Ja jestem wręcz nim zachwycona. I zaraz go ocenię na wizażu :-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-13 12:13:23

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-13 12:17:35

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> świeże. I co dzieje się z tym potem?
> To mnie ucieszyłaś, bo mi on bardzo dovbrze służy, więc teraz będę go

Nic sie nie martw, jesli bedziesz biegac w upale, to gwarantuje Ci, ze ten
talk nie wytrzyma:)
I dzieki Bogu:)

Kaska

1. Data: 2003-03-13 12:25:31

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic sie nie martw, jesli bedziesz biegac w upale, to gwarantuje Ci,
ze ten
> talk nie wytrzyma:)
> I dzieki Bogu:)

To na pewno. Ale ja mówię o takich normalnych sytuacjach. Najczęściej
chodzę wszędzie gdzie się tylko da na piechotę. I naprawdę mnie męczy
to, że czuję jak powoli podczas chodzenia zaczynam się pocić. Co innego
podczas ćwiczeń fizycznych czy biegania :-) To mi nie przeszkadza aż
tak bardzo. To normalne, że wtedy człowiek się poci.

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-03-13 13:06:54

Od: mips <mips@.skrzynka.getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> To nie jest antyperspirant, tylko talk.
> Kaska, ktora tez go uzywa i jest bardzo zadowolona

A nie przeszkadza Ci jego zapach? Ja raz spróbowałam u koleżanki i od
razu poszłam umyć łapki, bo niemożebnie śmierdziały pseudokwiatkami :\

btw W katalogu widziałam nowy piling SSS, taki różowiutki :) Stroniczka
pachniała zachęcająco, więc mam nadzieję, że to nie ten "kwiatowy"
aromat talku ;)

--
Pozdrowienia od mips.

YR - karta, katalog?
Dla Krystynek i Bożenek najlepsze życzenia!!!!!
Obiecanki cacanki
Maseczka DC
"masakra" Bielendy;)