azurowe dzwiczki meblowe???

1. Data: 2004-12-16 09:00:47

Temat: azurowe dzwiczki meblowe???
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam
do przedpokoju bialych lakierowanych drzwiczek azurowych z listewek ( moglby
byc siding nie azurowy)

takich jak np te:
http://www.classen.pl/drzwiczki/images/azurowe_lakie
rowane.jpg

czy ktos moze widzial w Warszawie takie dzwiczki? Niestety Classena bialago
nie ma w Castoramie. Moze tez jest jakas firma w ktorej mozna takie zamowic
na wymiar?

Musta

1. Data: 2004-12-16 11:45:57

Temat: Re: azurowe dzwiczki meblowe???
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
bialago
> nie ma w Castoramie. Moze tez jest jakas firma w ktorej mozna takie

Białego nie ma, ale w każdym tego typu sklepie kupisz takie drzwiczki
surowe, sosnowe. A pare alejek wcześniej puszkę białego "kryjącego"
lakieru do drewna, ewentualnie (zalezy od wybranego lakieru) jeszcze
jakiś podkład do tego. A jeszcze ze dwie alejki wczesniej papier
ścierny.

Tak, wiem, jeśli zalezy ci na idealnej powierzchni, to na moja
propozycje się pewnie bardzo skrzywisz, ale mimo wszystko proponuję ja
rozważyć, przy odrobinie starań można to zrobic dobrze, nawet bardzo
dobrze, będzie się miało w wyniku solidne fronty. A te classena, to po
prostu MDF obciągnięty białą okleiną. Strasznie delikatną i
bardzopodatną na uszkodzenia od czegokolwiek, a na białej okleinie
wszelkie uszkodzenia będzie bardzo widać.

J.

1. Data: 2004-12-16 11:53:02

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozważyć, przy odrobinie starań można to zrobic dobrze, nawet bardzo
> dobrze, będzie się miało w wyniku solidne fronty.

to tez analizowalem - niestety ilosc tych zalaman i malych powieszchni na
100% spowoduje zacieki farby :-( do tego straszna orka ze szlifowaniem tych
listewek

mam ezamiar kupic jedne takie dzwiczki i sprobowac pomalowac

a masz pomysl jaka farba byla by najlepsza?

1. Data: 2004-12-16 12:04:44

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to tez analizowalem - niestety ilosc tych zalaman i malych
powieszchni na
> 100% spowoduje zacieki farby :-(

Kwestia techniki malowania. Jesli będziesz malował w kilku cieniutko
kładzionych warstwach, powinno wyjść OK. Idealny byłby tu aerograf
;-)))

> do tego straszna orka ze szlifowaniem tych
> listewek

Fakt. Ale one fabrycznie są przygotowane dość ładnie, więc wystarczy
jedynie przetrzeć drobnym papierem, gorzej po położeniu pierwszej
warstwy podkładu, wtedy trzeba w miarę dokładnie zeszlifowac włókna,
które wstaną. jesli masz dremela albo dremelopodobną podróbę (akurat
sa promocje w hipermarketach, a to naprawdę pożyteczne narzędzie,
warto kupić), to by mocno ułatwiło.

> a masz pomysl jaka farba byla by najlepsza?

Jest teraz tyle tego... trudno coś polecić, siakiś akrylowy kryjący
lakier na drewno bym brał osobiście. raczej z tych lepszych one zwykle
się ładniej nakładają.

J.

1. Data: 2004-12-16 12:15:24

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> które wstaną. jesli masz dremela albo dremelopodobną podróbę (akurat
> sa promocje w hipermarketach, a to naprawdę pożyteczne narzędzie,

a masz pomysl jaka koncowke do Dremla?

musta

1. Data: 2004-12-16 12:28:21

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a masz pomysl jaka koncowke do Dremla?

Do zdzierania włókien po pierwszym podkładzie? Typowy wałeczek gumowy
z nakładką z papieru ściernego. takie: http://glinki.com/?l=653txv
albo takie: http://glinki.com/?l=0srpeh
Do szlifowania przed końcowym malowaniem to będzie już za brutalne, a
u nas nakładek z drobnego papieru się nie kupi (na stronie dremel usa
są, podobnie jak i wiele innych naprawdę fajnych akcesoriów, u nas
niestety niedostępnych), tak więc w ostatniej fazie chyba jedynie
drobne płótno ścierne, oddzierac paski i jechać ręcznie...

J.

1. Data: 2004-12-16 12:32:03

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety niedostępnych), tak więc w ostatniej fazie chyba jedynie
> drobne płótno ścierne, oddzierac paski i jechać ręcznie...

czy mozesz sprawdzic linki bo nie dzialaja poprawnie

1. Data: 2004-12-16 12:40:02

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozesz sprawdzic linki bo nie dzialaja poprawnie

Kurcze, faktycznie, nie wiem, czemu, bez skracania są OK, po skróceniu
do d...
Może inaczej. Po kliknięciu w te podane wczesniej linki masz po lewo
okno "product search". Wpisz sobie tam numery 430 i 407.

J.

wysuwane półki na buty..
jaka pralka- siemens, gorenje czy miele ??
[pyt] Strony z przykladami aranzacji
Zmywarka prosze o porade
tasma uszczelniajca do okien