suszarka

1. Data: 2004-12-16 11:06:16

Temat: suszarka
Od: "D`arek" <p...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , wiele było na grupie nt.pralko-suszarek. Mam takową (bodajże
pierwsza Whirpoola na rynku polskim) i cóż... rzadko używam (
suszarkę ),ponieważ ciuszki wychodzą ciut pogniecione. Teraz pora na wymianę
ale założyłem ,że będzie kupiona osobno pralka i osobno suszarka. Co do
pralek mam pewne rozeznanie , natomiast brak rozeznania w temacie suszarek.
Zrobiłem rekonesans po sklepach AGD i wybór niewielki lub żaden. Czyżby
zmierzch tego urządzenia? W każdym razie decyzja już podjęta, więc doradźcie
która dobra lub na co zwracać uwagę przy zakupie suszarki . Dzięki,
pozdrawiam D`arek