backstretcher na kręgosłup - co o tym myślicie?

1. Data: 2009-03-30 12:47:02

Temat: backstretcher na kręgosłup - co o tym myślicie?
Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem na sieci coś takiego:
http://www.actimed.pl/Drabinka_rehabilitacyjna_Backs
tretcher_1636.html

Dostępne także na naszym Allegro. Nie znalazłem opinii, więc pytam Was,
może się ktoś z czymś takim zetknął i ma własne doświadczenia?
Czy to może być skuteczne, czy raczej ściema w stylu Kosmodysku?

--
- Kucing -

2. Data: 2009-03-30 13:32:10

Temat: Re: backstretcher na kręgosłup - co o tym myślicie?
Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostępne także na naszym Allegro. Nie znalazłem opinii, więc pytam Was,
> może się ktoś z czymś takim zetknął i ma własne doświadczenia?
> Czy to może być skuteczne, czy raczej ściema w stylu Kosmodysku?

W mojej opini jest to całkowicie bezsensowna ściema.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

3. Data: 2009-04-01 09:51:17

Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Mar 2009 15:32:10 +0200, Endriu napisał(a):

> W mojej opini jest to całkowicie bezsensowna ściema.

No właśnie, ale chciałbym, żeby sprawę ująć racjonalnie. To znaczy:
wiadomo, że ćwiczenia fizyczne mają znaczenie przy terapii kręgosłupa
(kinezyterapia, fizykoterapia). Wiadomo, że takie znaczenie ma także masaż.
Ciekaw więc jestem czy takie urządzenie i ćwiczenia na nim albo nawet samo
leżenie, daje pozytywne efekty, np. chociażby przy relaksie pewnych partii
mięśniowych pleców. To akurat nie musi być ściema. Dlatego chętnie
poznałbym zdanie: a) terapeutów (lekarzy), b) użytkowników.

--
- Kucing -

4. Data: 2009-04-01 18:47:05

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tam kupuje,
wyglada ciekawie ulozenie plecow tez, masaz moze byc niezly
mnie to przekonalo!!!
troche sie pogibam i bedzie ok
to tak jak takie dmuchane pilki dla kobiet w ciazy
kladziesz sie plecami na nie rozciagasz wyginasz i kregoslup strzela i jest
potem super

5. Data: 2009-04-02 07:22:09

Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mięśniowych pleców. To akurat nie musi być ściema. Dlatego chętnie
> poznałbym zdanie: a) terapeutów (lekarzy), b) użytkowników.

Leżenie i masaż nie dadzą pożądanych efektów terapetych. Znam to z
doświadczneia.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

6. Data: 2009-04-02 09:22:17

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Endriu uzywales tego ?
narpawde wydaje sie konkretne,
lezysz i sie ruszasz masujesz ...... i nikt sie przy tym nie meczy ?:)(zona)
twardo mocno boli to znaczy ze dziala :)

7. Data: 2009-04-02 10:52:05

Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Apr 2009 09:22:09 +0200, Endriu napisał(a):

> Leżenie i masaż nie dadzą pożądanych efektów terapetych. Znam to z
> doświadczneia.

To chyba zależy od rodzaju schorzenia. Pewnie, że jak ktoś ma poważne
schorzenie kręgosłupa to żadne masaże mu nie pomogą a jedynie operacja. Ale
jeśli chodzi o ludzi, którzy po prostu odczuwają bóle pleców związane z
siedzącym trybem życia, pracy itp. (a ja o takich ludziach właśnie mówię a
nie o ciężko chorych!), to być może dla nich takie rozwiązanie nie jest
najgorsze.

--
- Kucing -

8. Data: 2009-04-02 12:53:32

Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Endriu uzywales tego ?
> narpawde wydaje sie konkretne,
> lezysz i sie ruszasz masujesz ...... i nikt sie przy tym nie meczy
> ?:)(zona)
> twardo mocno boli to znaczy ze dziala :)

Nie używałem i nie mam zamiaru. Szkoda trwonić kasę na pierdoły.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

9. Data: 2009-04-02 13:05:25

Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie o ciężko chorych!), to być może dla nich takie rozwiązanie nie jest

Powiem tak. Gdybym w 2005 posiadał tą wiedzę jaką teraz posiadam odnośnie
kręgosłupa, nigdy nie nabawiłbym się dyskopatii ( i lekkiego kręgozmyku), z
której ( i którego) w 90% na dzień dzisiejszy się wyleczyłem (i daj Boże
żeby tak zostało i się nie pogorszyło - przynajmniej do 60-tki).

Jeżeli chodzi o kręgosłup to jest parę prostych zasad i ćwiczeń, których w
miarę regularne stosowanie uniemożliwia "wpadnięcie w pułapkę" w/w
chorób.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

10. Data: 2009-04-02 13:43:51

Od: Mermaind <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Je?eli chodzi o kregos?up to jest pare prostych zasad i aewiczen,

Ale ćwiczenia męczą ;) A tak wystarczy sobie poleżeć :D

Pozdrawiam
Jola

Co i jak jeść?
ucho