badania krwi

11. Data: 2010-07-23 08:12:41

Temat: Re: badania krwi
Od: "deal?" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie nalezy przywiazywac wagi do postow tego Autora.....co w tym watku
> widac

on (animka czyli Kajetan) trolluje na rózych grupach. Wrzuć do KF

jk

12. Data: 2010-07-23 08:46:37

Od: Orions <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 10:12, "deal?" <m...@k...pl> wrote:

> on (animka czyli Kajetan) trolluje na rózych grupach. Wrzuć do KF
>
> jk

do KF? Wybacz ale sie nie orientuje

13. Data: 2010-07-23 09:44:06

Od: "deal?" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

>do KF? Wybacz ale sie nie orientuje

tu masz wyjaśnione. Tam wrzucasz trolli takich jak żłosna animka

jk

http://pl.wikipedia.org/wiki/Killfile

14. Data: 2010-07-23 11:51:56

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-23 06:55, Plumke pisze:

> nie nalezy przywiazywac wagi do postow tego Autora.....co w tym watku widac
> ewidetnie

Ty śmieciu kolino. Chcesz, żeby wreszcie odcięto ci internet?
Doigrasz się łajzo.

--
animka

15. Data: 2010-07-23 11:56:07

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-23 10:12, deal? pisze:

> on (animka czyli Kajetan) trolluje na rózych grupach. Wrzuć do KF

Śmieciu kolino myślisz, że nikt się nie zorientuje, że dyskutujesz sam
ze sobą?
Narobię Ci w takim razie wstydu w pracy (sam właściwie ten wstyd sobie
robisz), załatwię ci to, że będziesz miał śmieciu odcięty internet.

--
animka

16. Data: 2010-07-23 11:57:19

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> on (animka czyli Kajetan) trolluje na rózych grupach. Wrzuć do KF

wiem, ale:
po 1 odpowiadanie na jego posty wyjmuje mi go(ja)
po 2 jak sie pieprzy glupoty o kwiatkach to najwyzej uzchna, jak na grupie
foto to zdjecie bedzie zle wywolane ale jak sie pie***** glupoty o zdrowiu
to juz wiecej niz przesada

plumke

17. Data: 2010-07-23 12:00:12

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty śmieciu kolino. Chcesz, żeby wreszcie odcięto ci internet?
> Doigrasz się łajzo.

jak ci brakuje intelektu by miec argumenty to juz tylko przymiotniki ci
zostaly?

moge z toba pokonwersowac w realu na temat definicji kto jest smieciem i
lazja oraz co i komu mozna odciac

plumke

18. Data: 2010-07-23 12:01:38

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2010-07-23 12:04:02

Od: "deal?" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moge z toba pokonwersowac w realu na temat definicji kto jest smieciem i

w realu to bys chciał od niego uciekac.
Niestety nad tym trzeba sie pochylić jak nad chroba

POzdrawiam wszystkich

jk

20. Data: 2010-07-23 12:57:14

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śmieciu kolino myślisz, że nikt się nie zorientuje, że dyskutujesz sam
> ze sobą?

to...chyba masz jakies projekcje z autopsji

> Narobię Ci w takim razie wstydu w pracy (sam właściwie ten wstyd sobie
> robisz),

nie mierz wszystkich swoja miara - gdybys wiedzial po jakim narzadzie masz
to puste miejsce pomiedzy uszami to moze bys wykombinowal ze nawet trolowac
trzeba umiec zeby sie nie skompromitowac jak ty

>załatwię ci to, że będziesz miał śmieciu odcięty internet.

zalatwic to ty mozesz....sie pod siebie

...nie smiec grupy tylko wytlumacz mi co i jak na spotkaniu.....chyba ze
kazdy kogo spotkasz cie cweli i najzwyczajniej w swiecie dupa protestuje by
oposcic nore w ktorej sie zaszyles

plumke

Sprawa poważna proszę o pważne odpowiedzi
zniszczona plyta i dwa kremy - jak?
sok noni
astma czy poprostu brak kondycji - no i alergia
uzupełnienie braku nabiału