badanie włosa-warto?

1. Data: 2005-08-08 14:32:54

Temat: badanie włosa-warto?
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukałam, szukałam, w inetrnecie, na grupach, i mało jakoś mogę znaleźć.
Parę razy udzielałam rad co robić, jak wypadają włosy, ale od kiedy znów
zaczęły mi wypadać, a testosteron i TSH są jak najbardziej w normie, sama
nie wiem co robić.
No i w gazecie znalazłam ogłoszenie o badaniu włosów. Zadzwoniłam i miły pan
poinformował mnie o ilości pierwiastków i zależnościach między nimi, które
badają. Koszt: 140zł+ 60 zł wizyta.
Jestem w stanie tyle dać, byleby się dowiedzieć co mi jest. włosy wypadają
mi w ogromnej ilości, zwłaszcza po myciu. W lutym, jak zaczęłam brać
Diane35, po chyba dwóch tygodniach było widać znaczną poprawę, potem się
wszystko unormowało, a teraz nów, pomomo ciągłego stosowania Diane. Doktor
kazał do końca wziąć to opakowanie i przepisał jakieś na "J", ktoś tu coś o
nich wspominał.

Także zapytuję: warto wydać tyle pieniędzy? Może macie jakieś doświadczenia,
może ktoś ze znajomych ma?

Majka

1. Data: 2005-08-09 12:08:51

Temat: Re: badanie włosa-warto?
Od: "Maniek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
z tego co wiem to wlasnie po tabletkach anty wlosy zaczynaja wychodzic
najgorsze jest zaprzestanie brania tabletek. Wtedy moze dojsc do
rozregulowania hormonow. A jak skora głowy masz lupiez albo cos innego. Nie
wiem jakie badania sobie zrobilas ale warto sobie zrobic badania na
tarczyce.
Wlasnie mnie to wkurza wala wam Diane35 a w Szwecji jest wycofana kiedy Ci
lekarze beda mieli wieksza wiedze.

Pozdrawiam
Maniek
co przez lekarzy i ich diagnozy z bujnej czupryny jest prawie lysy.

1. Data: 2005-08-09 13:29:10

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maniek napisał:
> [...]
> rozregulowania hormonow. A jak skora głowy masz lupiez albo cos innego. Nie
> wiem jakie badania sobie zrobilas ale warto sobie zrobic badania na

A jesli tarczyca jest w porzadku?

> Pozdrawiam
> Maniek
> co przez lekarzy i ich diagnozy z bujnej czupryny jest prawie lysy.

Mozna wiedziec co jest przyczyna?

Agnieszka Młynarczyk i walka z wiatrakami (wypadajacymi wlosami)

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-08-09 13:43:00

Od: "Maniek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jest tarczyca ok to sprawdzenie testosteronu, kortyzol i pierwiastki
we krwi. Jesli to jest ok sprawdzic sobie badanie na drozdzaki np: canndide.
Jesli masz lysienie plackowate to pewnie masz oslabiony system
immunologiczny. Nie jestem lekarzem trudno mi jest stwierdzic kazdy ma inny
organizm.

Powodzenia

1. Data: 2005-08-09 14:28:08

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maniek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> z tego co wiem to wlasnie po tabletkach anty wlosy zaczynaja wychodzic
> najgorsze jest zaprzestanie brania tabletek. Wtedy moze dojsc do
> rozregulowania hormonow.

Tabletki biorę już kilka lat, wszystko zaczęło mi się rozregulowywać w
czasie brania Cilestu, po Diane mi się uspokoiło, więc nie mam pretensji.

>A jak skora głowy masz lupiez albo cos innego. Nie
> wiem jakie badania sobie zrobilas ale warto sobie zrobic badania na
> tarczyce.

Łupieżu nie mam, testosteron w normie (0.35), tarczyca też OK, TSH 1,28.

Dlatego właśnie myślę o badaniu pierwiastkowym włosa, żeby się czegokolwiek
dowiedzieć, skoro inne wyniki są w porządku. W grudniu, jak mi pierwszym
razem strasznie wypadały, miałam robioną morfologię z rozmazem, cukier, OB i
coś tam jeszcze i wszystko było dobrze.
Ja już nie wiem, dziś rano znów pozbyłam się całej szczotki włosów.

Maja

1. Data: 2005-08-09 17:03:30

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tabletki biorę już kilka lat, wszystko zaczęło mi się rozregulowywać w
> czasie brania Cilestu, po Diane mi się uspokoiło, więc nie mam pretensji.

Ja właśnie przez Dianę walczę z wypadaniem włosów. Fakt- zaczęły mi wypadać
dopiero po odstawieniu, ale za to tak jak jeszcze nigdy. Używałam kilku
typów tabletek, w tym Cilest, kilka razy odstawiając, a takiej masakry jak
mam teraz nie miałam nigdy.

Trochę pomaga mi Henna Treatment Wax polecana na grupie, wyciąg ze skrzypu
polnego z witaminami, ale i tak zostało mi pół kucyka :(

Agata

1. Data: 2005-08-09 19:35:24

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> Dlatego właśnie myślę o badaniu pierwiastkowym włosa, żeby się
> czegokolwiek dowiedzieć, skoro inne wyniki są w porządku.

Przecież to ściema, coś a la Oberon i biorezonans.

--
JoP

1. Data: 2005-08-09 21:09:17

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> napisał w wiadomości

> Przecież to ściema, coś a la Oberon i biorezonans.

No właśnie dlatego pytam, bo o Oberonie się już naczytałam.
Czyli co, nie da się z włosa odczytać, czy za drogo, czy można inaczej dojść
do jakichś wniosków czy co?
Bo już mam dość tego wypadania. Każdy jest mądry, wysyła mnie na badania, a
jak wyniki wychodzą w normie to już tacy mądrzy nie są. A mi niedługo
wszystkie włosy wypadną.

M.

1. Data: 2005-08-10 06:46:01

Od: "Maniek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
a wiec tak jesli chodzi o wypadanie wlosow to juz sobie sama odpowiedzialas
"Cilest" wiele kobiet ma z tym wlasnie problem po odstawieniu tych tabletek
masakra. Moim zdaniem te wszystkie tabletki robia w organizmie niezly burdel
:).

Jesli chodzi o pierwiastki i badania to koszt tak:
Mg -7
Ca -7
Fe -7
Testosteron -25
TSH -20
T4 -22
T3 -22
Kortyzol -30
Morfologia -9
Chcialem zrobic sobie Cynk ale powiedzial mi ze ta impreza kosztuje 102zł
wiec sobie darowalem.
Jesli chodzi o pierwiastki z wlosa ludzie sobie robia ale czy to jest
wiarygodne sam nie wiem koszt okolo 200zł.
Jesli chodzi o wypadanie mozna sobie sprobowac na recepte Alpcort E, Loxon
na odrosty tylko trzeba z tym pamietac ze moze wystapis linienie. Lykac
jakies witaminki: Vitapil, Skrzypowita, Merz Special, Silica.

1. Data: 2005-08-10 06:53:39

Od: "Maniek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duza przyczyna tez jest stres jesli caly czas myslisz o tym to wlosy jeszcze
bardziej wypadaja. Moze odpocznij zmien szampon moze mechanicznie wyrywasz
te wlosy myjac. Ja myje wlosy szarym mydlem i jest ok i juz nigdy w zyciu
nie bede uzywal drogisz szampoow bo to wszystko sciema przez nie rozwalilem
sobie naturalne srodowisko na glowie i sa problemy. Moze zmien diete zero
cukru, alkocholu. Wiecej witamin A,E i komplex B oraz PP i cynk. PP jest na
recepte, pij tran a co 2 dni lyzeczka tranu firmy Lysi. Na glowe co 3 dni
delikatnie wcierac Aloes w butelce lub kwiatek z odrobina wody destylowanej.
Uwaga jesli z to bedzie kwiatek posiada w swoim skladzie alaoine ktora jest
srodkiem przeczyszczajacym, wiec warto kupic sobie taki aloes do picia i go
wcierac.

loki
jaka fryzura?
Czarne ubrania - pranie