bagietka zapiekana z masełkiem i ziołami

1. Data: 2003-02-27 09:18:02

Temat: bagietka zapiekana z masełkiem i ziołami
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wie ktoś może jak zrobić coś takiego. Kiedyś brat przywoził mi taką
pychotę z Niemiec bodajrze w Aldim można było to kupić. Była to bagietka
nadkrojona i w środku było jakby masełko z ziołami, ale nie wiem co to za
zioła. I to się wsadzało na chwilkę do piekarnika i piekło. Paluszki lizać
:) Może ktoś z was wie co to za zioła? Może już ktoś to rozpracował?

1. Data: 2003-02-27 09:26:22

Temat: Re: bagietka zapiekana z masełkiem i ziołami
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roj napisał:
> [...]
> zioła. I to się wsadzało na chwilkę do piekarnika i piekło. Paluszki lizać
> :) Może ktoś z was wie co to za zioła? Może już ktoś to rozpracował?

Ja opracowalam tak.
Wprawdzie ja uzywam weki ale z bagietka tez to oczywiscie wyjdzie.
kroimy w kromki pieczywo ale nie docinamy do konca, zeby sie wszystko
nie rozlazlo.
Maslo - kostke masla mieszam z 4 zmiazdzonymi zabkami czosnku i lyzeczka
ziol prowansalskich.
Ladujemy nozem troche masla miedzy kazda kromke. Mozna wcisnac tez
kostke serka zoltego.
Piekarnik nagrzewam do 200 stopni. Pieczywo opatulam w folie aluminiowa
i wciskam do nagrzanego piekarnika na 10 minut. Aha to opatulenie ma byc
takie ze na gorze zostawiam szpare taka ze wierzch chlebka jest odkryty.
Po 10 minutach wyciagam i zjadam. Super smakuje z grecka salatka.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-02-27 09:29:38

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Roj:
> [...]
> zioła. I to się wsadzało na chwilkę do piekarnika i piekło. Paluszki lizać
> :) Może ktoś z was wie co to za zioła? Może już ktoś to rozpracował?

masełka tam nie ma. Jest masło ;-) Oprócz tego jest czosnek. Reszty nie
pamiętam, ale chyba pietruszka i koperek, ale w sumie możesz dać
bazylię, szczypiorek, tymianek. Co kto lubi. Te z Aldiego są
rzeczywiście niezłe.

Waldek

1. Data: 2003-02-27 09:35:35

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

> [...]
> pamiętam, ale chyba pietruszka i koperek, ale w sumie możesz dać
> bazylię, szczypiorek, tymianek. Co kto lubi. Te z Aldiego są

Sie nam Waldek cos czepialski w tym tygodniu zrobil. Bledy niet,
zdrobnienia niet.
BTW mowi czasem ktos do Ciebie Waldeczku, Waldus etc? ;-)
maselko rulezzzz ;-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-02-27 09:42:33

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

walkie!:

> Sie nam Waldek cos czepialski w tym tygodniu zrobil. Bledy niet,
> zdrobnienia niet.
> BTW mowi czasem ktos do Ciebie Waldeczku, Waldus etc? ;-)
> maselko rulezzzz ;-)

błędów czepiam się zawsze. Sam staram się jak mogę, by je (u siebie)
wyplenić. A tu to tak sobie... Jak w jakieś restauracji słyszę masełko,
chlebusiek, to proszę o rachuneczek i uciekam z restauracyjki.

A do mnie mówią Waldemar lub Waldek, zdrobnień nie lubię, jakoś za gruby
na to jestem.

Waldek

1. Data: 2003-02-27 10:14:02

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> chlebusiek, to proszę o rachuneczek i uciekam z restauracyjki.
>
> A do mnie mówią Waldemar lub Waldek, zdrobnień nie lubię, jakoś za gruby

Hehehe ja to napisalam oczywiscie z przekory a nie ze sie czepiam, to
tak gwoli wyjasnienia :-).
Ja tez bledow nie robie choc zdaje sobie sprawe ze mi sie tez zdarzaja.
Zdobnienia - czasem sa fajne byleby nie przesadzic. U nas w Krakowie
mowilo sie zawsze maselko, chlebus, dzemik, szyneczka etc. i jest to dla
mnie zupelnie naturalne ale jak przyjechalam tu do Wroclawia i poszlam
do sklepu i powiedzialam ze chce maselko to kobieta sie na mnie
popatrzyla tak ze az mi sie glupio zrobilo. Potem jak sie juz ze mna
zaznajomila i widziala ze to moj styl i ze ja nie tutejsza to
powiedziala mi ze myslala ze ja chce sie odmlodzic infantylizujac swoje
wypowiedzi albo ze ja mloda jeszcze jestem i w jakis sposob mnie to bawi
;-) - zazwyczaj wszyscy mi daja maxymalnie 17 lat :|. Heh ;-)
A zdrobnienia imienia malo kto lubi chyba ze jest jakos ogolnie
przyjete. Mnie tez trafia jak ktos do mnie mowi Justynka, Justysia etc.

Justyna
walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-02-27 10:46:34

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roj" <r...@k...pl> napisał w wiadomości
> Czy wie ktoś może jak zrobić coś takiego. Kiedyś brat przywoził mi taką
> pychotę z Niemiec bodajrze w Aldim można było to kupić.

Ta pychotke (zdaje sie ze nawet sprowadzona z Niemiec) mozesz rowniez kupic
w supermarketach ;) Sa dwie wersje: ziolowa i czosnkowa.

1. Data: 2003-02-27 10:54:33

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zioła. I to się wsadzało na chwilkę do piekarnika i piekło. Paluszki lizać
> :) Może ktoś z was wie co to za zioła? Może już ktoś to rozpracował?

w Polsce tez to mozna kupic.
Nadzienie jest w 4 smakach: z zilami, z serem, z czosnkiem i jakies
meksykanskie.
Kupuje codziennie bo latwiej niz zrobic :)
O ile kojarze opakowanie to jest to fimry MEGGLE (czy jakos tak).

Pozdrawiam
mag.
(zglodniala)

1. Data: 2003-02-27 11:03:40

Od: "slonko" <slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> meksykanskie.
> Kupuje codziennie bo latwiej niz zrobic :)
> O ile kojarze opakowanie to jest to fimry MEGGLE (czy jakos tak).

Mozesz zdradzic tajemnice jakie supermarkety to sprzedaja? A moze wiesz
gdzie we Wroclawiu mozna dostac te bagietki?

Pozdr.

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-02-27 11:21:04

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonko" <slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl> napisał w wiadomości

> Mozesz zdradzic tajemnice jakie supermarkety to sprzedaja? A moze wiesz
> gdzie we Wroclawiu mozna dostac te bagietki?

Ja kupilam kilkarazy w kerfurze na Targowku (Wawa) ale nie wiem czy jeszcze
jest, bo ostatnimi czasy bez problemu w osiedlowym sklepie dostaje.

mag.

Barszczyk czerwony-jak ugotować?
Re: gulasz sojowy
pasteryzacja.
Re: Pomożecie z teściową? ;-)
NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)