Re: bajpasy-operacja

Data: 2003-12-13 20:10:37
Temat: Re: bajpasy-operacja
Od: "pestifer" <p...@U...fm>

Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
news:brfhgc$aia$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "pestifer" <p...@U...fm> napisał w wiadomości
> pnia??

> przez
> zwykle

> pien

> Jak sie zdaje , można powiedzieć (z zastrzeżeniem oczywiście, że zależy to
> od lokalizacji, historii choroby i innych indywidualnych czynników), że w
> praktyce np angioplastykę stosuje sie do zwężeń> 70%. Zwężenia 50%
traktuje
> się jako jeszcze nie wymagające interwencji i zostawia je sie w spokoju,
> [...]

obecnie wskazaniem do angioplastyki nie jest % zwezenia a mnogosc i
lokalizacja zmian oraz doswiadczenie zespolu
w tej chwili robi sie juz plastyki pnia co jeszcze kilka lat temu bylo nie
do pomyslenia
angioplastyka nie jest zabiegiem tak dramatycznym jak pomostowanie naczyn
wiencowych i mozna ja robic nawet co kilka miesiecy