Re: bakterie

Data: 2009-07-01 11:10:29
Temat: Re: bakterie
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

wrote:

> nawet w ilosci 1 lyzka dziennie? to jedyne, co na mnie dziala.

na pewno działa dużo więcej rzeczy, tylko jeszcze nikt Ci ich nie podsunął -
począwszy od takich szczegółów jak gimnastyka poranna, poprzez odpowiednią
dietę (najważniejsze przy zagrożeniu cukrzycą), wysypianie się i
odstresowanie, skończywszy na większej ilości słońca. Proste, sprawdzone
sposoby.

> nie pisalam o cukrzycy, tylko o nietolerancji glukozy. to nie jest to
> samo. owszem, kiedys moze sie przerodzic, ale od wielu lat nie przeradza
> sie.

wszystko to kwestia tego, czy występują jakiekolwiek typowo "cukrzycowe"
powikłania, chodzi tutaj o zniszczenie naczyń krwionośnych oraz o
spowodowane niską zawartością insuliny powikłania z powodu niemożności
prawidłowego odżywiania się komórek. Może też dojść do wysuszenia błon
śluzowych przy wielomoczu, co też da powikłania bakteryjne, ciężkie do
wyleczenia.

ogólnie - bakterie powinny zostać zniszczone przez organizm, jeśli to się
nie dzieje, to przyczyna dla której jest taki stan rzeczy będzie
prawdopodobnie powodem, dla którego nie zadziała antybiotyk, np zniszczenie
naczyń krwionośnych może sprawić, że on po prostu nie zostanie
przetransportowany tam gdzie trzeba, martwica błon śluzowych sprawi, że
bakterie będą się mnożyć jak szalone i szybko wytworzą szczep
antybiotykooporny etc, etc.