bakterie

1. Data: 2009-06-20 10:49:37

Temat: bakterie
Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy to jest mozliwe, ze antybiotyki z antybiogramu nie dzialaja (szyjka
macicy), a srebro koloidalne (1 lyzka pita dziennie) po miesiacu stosowania
powoduje jalowy posiew? czy to srebro predzej falszuje wynik, czy naprawde tak
dziala?

czy to mozliwe, ze nietolerancja glukozy moze powodowac takie trudnosci w
wyleczeniu bakterii?

2. Data: 2009-06-21 11:28:38

Temat: Re: bakterie
Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale co jest niemozliwe? po wielu cyklach antybiotykow z antybiogramu - posiew
niejalowy. teraz jestem po 4 seriach po 10 dni i nic (cipropol z polseptolem,
amosiklaw z furagina, doksycyklina z furagina, keflex). po miesiacu stosowania
srebra - posiew jalowy. przestalam pic srebro - wrocily te same bakterie. zyc
sie odechciewa:(

3. Data: 2009-06-21 18:24:33

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJO wrote:

> Niemożliwe.

wróć do szkoły

4. Data: 2009-06-22 10:23:37

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> wróć do szkoły
Czekałem na to.
Przyznaję się bez bicia :)
WOJO

5. Data: 2009-06-23 20:18:19

Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJO, bardzo prosze, odpowiedz na moje pytanie. odpowiedziales mi tak
lakonicznie:(

6. Data: 2009-06-28 08:56:58

Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

widze, ze tak jak i lekarze, na grupie nikt sie nie zna na bakteriach:(

7. Data: 2009-06-29 01:08:03

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> widze, ze tak jak i lekarze, na grupie nikt sie nie zna na bakteriach:(

no bo jak nie lekarz odpisze, to zaraz nagonka że się wymądrza a dyplomu nie
ma

srebro koloidalne bardzo ładnie leczy przewlekłe infekcje bakteryjne, ale
bardzo często ma wyjątkowo paskudne skutki uboczne.

antybiotyki z antybiogramu jak najbardziej mogą nie podziałać

owszem, jak ktoś ma cukrzycę, może mieć duże problemy z wyleczeniem
przewlekłych infekcji bakteryjnych - po prostu skóra obumiera i staje się
jedną wielką pożywką

8. Data: 2009-06-30 20:35:17

Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> srebro koloidalne bardzo ładnie leczy przewlekłe infekcje bakteryjne, ale
> bardzo często ma wyjątkowo paskudne skutki uboczne.

nawet w ilosci 1 lyzka dziennie? to jedyne, co na mnie dziala.

> owszem, jak ktoś ma cukrzycę, może mieć duże problemy z wyleczeniem
> przewlekłych infekcji bakteryjnych - po prostu skóra obumiera i staje się
> jedną wielką pożywką

nie pisalam o cukrzycy, tylko o nietolerancji glukozy. to nie jest to samo.
owszem, kiedys moze sie przerodzic, ale od wielu lat nie przeradza sie.

9. Data: 2009-07-01 11:10:29

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> nawet w ilosci 1 lyzka dziennie? to jedyne, co na mnie dziala.

na pewno działa dużo więcej rzeczy, tylko jeszcze nikt Ci ich nie podsunął -
począwszy od takich szczegółów jak gimnastyka poranna, poprzez odpowiednią
dietę (najważniejsze przy zagrożeniu cukrzycą), wysypianie się i
odstresowanie, skończywszy na większej ilości słońca. Proste, sprawdzone
sposoby.

> nie pisalam o cukrzycy, tylko o nietolerancji glukozy. to nie jest to
> samo. owszem, kiedys moze sie przerodzic, ale od wielu lat nie przeradza
> sie.

wszystko to kwestia tego, czy występują jakiekolwiek typowo "cukrzycowe"
powikłania, chodzi tutaj o zniszczenie naczyń krwionośnych oraz o
spowodowane niską zawartością insuliny powikłania z powodu niemożności
prawidłowego odżywiania się komórek. Może też dojść do wysuszenia błon
śluzowych przy wielomoczu, co też da powikłania bakteryjne, ciężkie do
wyleczenia.

ogólnie - bakterie powinny zostać zniszczone przez organizm, jeśli to się
nie dzieje, to przyczyna dla której jest taki stan rzeczy będzie
prawdopodobnie powodem, dla którego nie zadziała antybiotyk, np zniszczenie
naczyń krwionośnych może sprawić, że on po prostu nie zostanie
przetransportowany tam gdzie trzeba, martwica błon śluzowych sprawi, że
bakterie będą się mnożyć jak szalone i szybko wytworzą szczep
antybiotykooporny etc, etc.

10. Data: 2009-07-02 16:06:18

Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> dietę (najważniejsze przy zagrożeniu cukrzycą), wysypianie się i
> odstresowanie, skończywszy na większej ilości słońca. Proste, sprawdzone

podsunal, ale mysle, ze zyje podobnie, jak wiekszosc ludzi. pracuje, prowadze
dom itd. nie zyje jakos szczegolnie niehigienicznie. oni sa zdrowi, ja nie
moge wychrzanic bakterii.

> [...]
> prawidłowego odżywiania się komórek. Może też dojść do wysuszenia błon
> śluzowych przy wielomoczu, co też da powikłania bakteryjne, ciężkie do

wielomocz, odkad pamietam. nawet przed insulinoodpornoscia. nic wiecej nie
kojarze. glukoze na czczo mam w normie.

> [...]
> przetransportowany tam gdzie trzeba, martwica błon śluzowych sprawi, że
> bakterie będą się mnożyć jak szalone i szybko wytworzą szczep

to albo juz na mnie nie ma sposobu, albo nie wiem co:((((

co powinna zawierac apteczka samochodowa?
Dr.House---ideał,czego?
Miastenia (w sumie pytanie do MArka Bieńka)
Lekarz z powołania
Lekarz pracuje na 25 etatach jednocześnie