bakterie

11. Data: 2009-07-03 11:15:17

Temat: Re: bakterie
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> podsunal, ale mysle, ze zyje podobnie, jak wiekszosc ludzi. pracuje,
> prowadze dom itd. nie zyje jakos szczegolnie niehigienicznie. oni sa
> zdrowi, ja nie moge wychrzanic bakterii.

oni są zdrowi?

kiedyś chciałem zrobić fotkę wszystkich leków, które mają w swoich
apteczkach moi "zdrowi" rodzice żeby wklejać w takich tematach, tego jest
dosłownie kilkaset opakowań. Wielki stos, który się na stole nie mieści.

> to albo juz na mnie nie ma sposobu, albo nie wiem co:((((

możesz szukać czary mary

a możesz zacząć dbać o siebie.

12. Data: 2009-07-03 20:21:41

Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> możesz szukać czary mary
>
> a możesz zacząć dbać o siebie.

nie gniewaj sie, ale twoja rada byla z rodzaju "pierdzielenie":( nie jestem w
stanie sie do niej zastosowac. wysypiam sie, jem kolorowo. poziom stresu jest
nie do obnizenia - jak kazdy pracuje, zmagam sie z codziennymi trudnosciami.
nie mam szans na 6 w totka, wiec pracy nie moge rzucic.

13. Data: 2009-07-04 10:03:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
> stresu jest nie do obnizenia - jak kazdy pracuje, zmagam sie z codziennymi
> trudnosciami. nie mam szans na 6 w totka, wiec pracy nie moge rzucic.

aham, już widzę, jak zdrowo żyjesz. Pewnie dietę też masz zgodną z
zaleceniami WHO, 10% energii z białek, 10-20% z tłuszczu przy zerowej
zawartości tłuszczu nasyconego, reszta węgle z zerową zawartością węgli
wysokoprzetworzonych (np chleba czy makaronu), zgadza się?

14. Data: 2009-07-05 10:29:14

Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zawartości tłuszczu nasyconego, reszta węgle z zerową zawartością węgli
> wysokoprzetworzonych (np chleba czy makaronu), zgadza się?

a ty tak jesz? ja nie mierze linijka swojego jedzenia.

15. Data: 2009-07-06 14:17:58

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> a ty tak jesz? ja nie mierze linijka swojego jedzenia.

ja tak jem (mniej więcej), też nie mierzę linijką. Co prawda zdarzają mi się
dni grzechu, ale nie jestem w sumie na nic chory, więc nie muszę
przywiązywać takiej wagi.

po prostu unikam pokarmów, które są szkodliwe - mają bardzo mocno
przesunięte proporcje, np zawierają tłuszcze nasycone albo bardzo dużo
białka w stosunku do węgli.

co powinna zawierac apteczka samochodowa?
Dr.House---ideał,czego?
Miastenia (w sumie pytanie do MArka Bieńka)
Lekarz z powołania
Lekarz pracuje na 25 etatach jednocześnie