pl.sci.medycyna jak źródło inspiracji

1. Data: 2009-06-20 20:04:07

Temat: pl.sci.medycyna jak źródło inspiracji
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

http://www.naszemiasto.stetinum.pl/pl/wiadomosci/wia
domosci_ze_szczecina_i_okolic_/falszywy_lekarz_zatrz
ymany

W Szczecinie zatrzymano człowieka podającego sie za neurologa - dr n.
med. Maciej Bieniek :-)

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

2. Data: 2009-06-20 20:12:32

Temat: Re: pl.sci.medycyna jak źródło inspiracji
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński wrote:

> [...]
ymany

> W Szczecinie zatrzymano człowieka podającego sie za neurologa - dr n.

biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie informacje podawane przez grupowego
Bienka, które byłem w stanie zweryfikować (zależności dieta - choroby OUN),
okazały się fałszywe - nie zdziwiłbym się, gdyby to była jedna i ta sama
osoba.

3. Data: 2009-06-20 23:46:31

Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki"

> [...]
> OUN),
> okazały się fałszywe - nie zdziwiłbym się, gdyby to była jedna i ta sama

A ja myślę Wilicki, ze ciągle bawisz sie w pomówienia.
I stawiasz takie śmierdzące baki, ze na wymioty zbiera.
Myślę, ze wreszcie sie komuś zachce i zrobi Ci sprawę w sadzie.
Abyś pojął wreszcie, ze nie jesteś pępkiem tego świata.

Cancer

4174 (20090620) __________

4. Data: 2009-06-21 09:53:48

Od: "Rafal Szymanowski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek wilicki" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
> OUN),
> okazały się fałszywe - nie zdziwiłbym się, gdyby to była jedna i ta sama

Imiona się nie zgadzają.

Rafał

5. Data: 2009-06-21 10:09:46

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer pisze

> [...]
> Myślę, ze wreszcie sie komuś zachce i zrobi Ci sprawę w sadzie.
> Abyś pojął wreszcie, ze nie jesteś pępkiem tego świata.

Dla średni inteligentnej osoby polecam skorzystać z rejestru lekarzy w
NIL http://www.nil.org.pl/xml/nil/rejlek
Marek Bieniek jest w Warszawie i rzeczywiście ma specjalizację z
neurologii.
Mam nadzieję, że to co pisał t.w jest żałosnym żartem, jeżeli nie to
wystawił sobie kolejne świadectwo...

Makro

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://psychiatra.miasta.pl Blog o Zakręcie

6. Data: 2009-06-21 10:24:11

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński pisze:
> [...]
ymany

> W Szczecinie zatrzymano człowieka podającego sie za neurologa - dr n.

LOL
ale "zbieg okoliczności"
Cóż... między Maciejem a Markiem jest różnica... ;>

Czekamy na wypowiedz Marka Bieńka. Tamten zatrzymany oszust siedzi w
areszcie, jeżeli nasz Marek Bieniek się wypowie tzn. że to zupełnie inne
osoby. A jeżeli będzie cisza... to LOL

STranger

7. Data: 2009-06-21 11:30:34

Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> okazały się fałszywe - nie zdziwiłbym się, gdyby to była jedna i ta sama

a dla mnie MAREK jest fachowce i ciesze sie, ze tu pisze. natomiast twoje
tomku rewelacje czesto wolaja o pomste do nieba.

8. Data: 2009-06-21 12:18:39

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński pisze:
> [...]
ymany

> W Szczecinie zatrzymano człowieka podającego sie za neurologa - dr n.

Może Markowi Bieńkowi ktoś ukradł pieczątkę i się podszywa.
M.B jest ostatnio w Warszawie (sądzac po czytaniu grup).

--
animka

9. Data: 2009-06-21 12:22:42

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Muszyński pisze:
> [...]
ymany

> W Szczecinie zatrzymano człowieka podającego sie za neurologa - dr n.

Imię przecież inne.

--
animka

10. Data: 2009-06-21 18:22:56

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> a dla mnie MAREK jest fachowce i ciesze sie, ze tu pisze. natomiast twoje
> tomku rewelacje czesto wolaja o pomste do nieba.

no no, np jego genialne porady odnośnie magnezu i potasu przy
fascykulacjach. Na szczęście "realny" lekarz pacjenta, który pytał o poradę
na grupie, miał wiedzę trochę szerszą niż nasz neurolog.

bakterie
co powinna zawierac apteczka samochodowa?
Dr.House---ideał,czego?
Miastenia (w sumie pytanie do MArka Bieńka)
Lekarz z powołania