bambus?

1. Data: 2000-02-24 22:39:25

Temat: bambus?
Od: "facet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś słyszał o bambusie, który rośnie w naszym klimacie?

1. Data: 2000-02-25 08:59:15

Temat: Odp: bambus?
Od: "Gocha" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To będzie również o imporcie -widziałam oferowane bambusy w " szkółce ?"
BORAGO w Laziskach ale dostrzegłam na nich resztki metek po czesku - czy
jeśli tam przeżyło , da radę i u nas ? Chyba spróbuję w tym roku .
--

Małgorzata Deszert
http://ogrody.topnet.pl

1. Data: 2000-02-25 10:41:42

Temat: Re: Odp: bambus?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Mozesz podac adres szkolki.
Jurek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-28 12:23:59

Temat: Re: bambus?
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys pewien Holender - oryginalny, ale zone ma Polke, naukowca z
Politechniki Krakowskiej - kupil ziemie i dom gdzie na trasie
Sandomierz-Krakow (nazwy miejscowosci nie pamietam) i hodowal cos, co
nazywal bambusem. Byla przy drodze tabliczka "sadzonki bambusa". Kiedys,
przejezdzajac to kupilem. Rosnie do dzis w ogrodzie. Nie jest to jednak
prawdziwy wieloletni bambus, tylko trzcina z tej samej - no wlasnie, nie
wiem czy rodziny, czy rodzaju, czy jakiejs innej grupy systematycznej. W
kazdym razie rosnie, rozrasta sie, ale malo przypomina bambus z jakiego robi
sie meble, czy podporki do roslin.
pik

1. Data: 2000-02-29 10:15:33

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z bambusów bodajże "Sasa veitchii" w Polsce urośnie.

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-02-29 14:35:52

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Mozesz powiedziec cos wiecej o tej roslinie?
Pozdrawiam Jurek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-03-08 21:43:22

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Instytucie Kwiaciarstwa w Skierniewicach przez kilka lat rosły z
powodzeniem 3 bambusy. Jeden został ukradziony, drugi podarowany gdzieś do
Poznania i w zeszłym roku zakwitł u nowego właściciela ( co podobno oznacza
koniec jego żywota), trzeci .... ten co pozostał na miejscu, też
zakwitł.......... więc nie wiadomo czy przeżyje.

Pozdrawiam -Jagoda

facet napisał(a) w wiadomości: <895clo$2bm$1@korweta.task.gda.pl>...

1. Data: 2000-03-08 22:20:18

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koniec jego żywota), trzeci .... ten co pozostał na miejscu, też
> zakwitł.......... więc nie wiadomo czy przeżyje.

moje dwa niestety nie przetrwały, ale bardo chciałbym mieć bambus w ogródku!
pozdrawiam, jerz

1. Data: 2000-03-11 21:44:27

Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj byłem w jakimś sklepie papierniczym obok, którego była jakaś
kwiaciarnia. Tam wśród innych roślin dekorujących wnętrze był wdoniczce
bambus. Co ciekawe wyglądał podobnie do juki tzn. pień (łodyga?) długości
500mm i grubości 100mm wsadzony do ziemi a z niego wyrastały w kilku
miejscach liście. Może trza pociachać jakiegoś długasa na "klocki" i
powtykać je do ziemi? :)

Z Poważaniem
Staszek

1. Data: 2000-03-14 17:51:19

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Może trza pociachać jakiegoś długasa na "klocki" i
> powtykać je do ziemi? :)
dobrze rozumujesz, tyle, że z oczkiem i zielone.
Pozdrawiam, jerz
*<[:{)

pomocy!
POLSCY producenci.
Liliowce i ceny, czyli koszty naszego hobby
Kompostowanie gałęzi
Gliniasta ziemia