baranina

1. Data: 2003-05-08 16:02:59

Temat: baranina
Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy z psychologicznego punktu widzenia, szef mafii -
niejaki barański - mógł mieć samobójcze tendencje?
czy jest to obraz tezy mówiącej o tym, iż przy wichurze
trawa sie ugnie a drzewo pęknie?

pzdr

--
pozbawił mnie sygnaturki
strzał z dwururki

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-05-08 17:17:57

Temat: Re: baranina
Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiemy, nie znalismy go, a on nie siedzial na tej grupie, wogole nie mamy
z nim nic wspolengo, nie znamy nawet jego psychiki.
Ale odpowiedziec moge: byc moze mogl popelnic samobojstwo.

No i jeszcze jedno: do tematow o baraninie sa inne grupy, np.
pl.rec.kuchnia.

1. Data: 2003-05-08 18:52:57

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" napisał:

> czy z psychologicznego punktu widzenia, szef mafii -
> niejaki barański - mógł mieć samobójcze tendencje?
> czy jest to obraz tezy mówiącej o tym, iż przy wichurze
> trawa sie ugnie a drzewo pęknie?

Proponuję inną tezę. Nadzieja umiera (prawie) ostatnia,
a chwilę później człowiek.

Tak sobie tutaj ględzimy o różnych sprawach, a bardzo
często o samobójstwach. Niektórzy mądralińscy już dawno
zwrócili uwagę na jeden podstawowy w samobójstwach fakt,
ale przeca nie będziemy zwracać uwagi na mądralińskich.
Szanowny kolega "Zielsko", _student_psychologii_, podesłał
niedawno namiar na artykuł:

http://www.psychologia.edu.pl/index2.php?category=ar
tykul&level=110

- z którego zacytuję kolejny już fragment:

"Dorota Krzemionka-Brózda: - Czy samobójca to ktoś, kto
stracił nadzieję?

Barbara Pilecka: - Aaron Beck uważa, że najważniejszym
czynnikiem poprzedzającym zamach na własne życie jest utrata
nadziei. Nawet głęboka rozpacz, ale powiązana z nadzieją,
zapobiega samobójczym zamachom."

U Baraniny wszystko się zawaliło. Wyszły na jaw jego kontakty
ze świadkami, naciski na żonę, Inkę. Ta ostatnia sypie, znikąd
ratunku. Jeszcze za dnia można trzymać fason, ale o czwartej
rano, w samotnej celi - nawet posta na grupę "psp" nie można
wysłać. Ja bym się powiesił (że tak sobie pozwolę na wisielczy
humor).

Kolego "tdrk", myślę sobie, że w tym wypadku baranina jest
wyjątkowo wdzięcznym tematem do dyskusji na grupie
psychologicznej.

--
Sławek

1. Data: 2003-05-08 19:18:03

Od: "tdrk" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolego "tdrk", myślę sobie, że w tym wypadku baranina jest
> wyjątkowo wdzięcznym tematem do dyskusji na grupie
> psychologicznej.

A duszona czy gotowana? ;)

1. Data: 2003-05-08 19:45:56

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tdrk" napisał:

> A duszona czy gotowana? ;)

Zdecydowanie (u)duszona.

--
Sławek

1. Data: 2003-05-08 19:57:57

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 May 2003 20:52:57 +0200, "Slawek [am-pm]"
<sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> wrote:

>U Baraniny wszystko się zawaliło. Wyszły na jaw jego kontakty
>ze świadkami, naciski na żonę, Inkę. Ta ostatnia sypie, znikąd
>ratunku.

A gdyby do tego dodać wyrok śmierci, jaki (bardzo możliwe) zapadł w
jego sprawie w gremiach mafijno-decyzyjnych, to nawet dostęp do psp
mógłby nie zdołać uratować mu nadziei...

BTW aż się prosi, żeby rozpętać kolejną awanturę o karę śmierci i jej
przeciwników zapytać czy dobrze się dzieje, że brutalni przestępcy
eliminują się wzajemnie, czy też źle się dzieje, że tak się dzieje.
Ale.. byłoby to NTG wybitnie. ;-)

--
Amnesiac

1. Data: 2003-05-08 20:16:45

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@2...antiszpamior.pl> napisał(a):

> [...]
> niejaki barański - mógł mieć samobójcze tendencje?
> czy jest to obraz tezy mówiącej o tym, iż przy wichurze

giętkie drzewo nie pęka...

:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-08 20:41:28

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiac" napisał:

> [...]
> przeciwników zapytać czy dobrze się dzieje, że brutalni przestępcy
> eliminują się wzajemnie, czy też źle się dzieje, że tak się dzieje.

Skoro baranina jest TG, tym bardziej powyższy byłby akuratny.

W każdym razie źle się dzieje, że tak się dzieje.

--
Sławek
- tomista ;-)

1. Data: 2003-05-08 20:53:25

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 May 2003 22:41:28 +0200, "Slawek [am-pm]"
<sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> wrote:

>Skoro baranina jest TG, tym bardziej powyższy byłby akuratny.

Bo Baranina zrobił to, o czym (jak ktoś tu czas jakiś temu napisał)
każdy normalny człowiek kiedyś myślał. ;-) Bardzo to ludzkie, a my tu
ludzkiemi rzeczami zajmujemy się. ;-)

>W każdym razie źle się dzieje, że tak się dzieje.

A to już jest nieludzkie. Znaczy się, zabijanie bez prawomocnych
wyroków sądowych. ;-p Zresztą ludzkość rzadko bywa ludzka. ;-)

(Co we mnie wstąpiło??? Jest już późno, piszę bzdury... Jest tu jakiś
psycholog???)

--
Amnesiac

1. Data: 2003-05-09 08:42:54

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie strumyk płynie z wolna <news:b9e397$cf5$1@atlantis.news.tpi.pl>
siedziała baba polna <tdrk> i tak gadała:
> Nie wiemy, nie znalismy go, a on nie siedzial na tej grupie, wogole
> nie mamy z nim nic wspolengo, nie znamy nawet jego psychiki.
> Ale odpowiedziec moge: byc moze mogl popelnic samobojstwo.

więc cudnie
wystarczy powiedziec ci kolego
kilka słów za pomocą czytnika
a juz bedziesz uprawniony do stawiania diagnoz?
pytałem raczej o prawdopodobieństwo.

--
tren R
wypijmy za błendy