baza pod makijaż

1. Data: 2004-05-14 11:24:22

Temat: baza pod makijaż
Od: "kukuminka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy któraś z szanownych grupowiczek używała bazy pod makijaż firmy Inglot.
poroszę o info. Z góry dziękuję Magda

1. Data: 2004-05-14 11:35:01

Temat: Re: baza pod makijaż
Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kukuminka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy któraś z szanownych grupowiczek używała bazy pod makijaż firmy Inglot.
> poroszę o info. Z góry dziękuję Magda

Czy chodzi o podkład w sztyfcie? Mi on szczerze rzekłszy nie przypadł do
gustu, bo miałam po nim uczucie maski na twarzy.

klee

1. Data: 2004-05-14 11:37:00

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

kukuminka wrote:
> Czy któraś z szanownych grupowiczek używała bazy pod makijaż firmy
> Inglot. poroszę o info. Z góry dziękuję Magda

Podpinam sie pod pytanie :-) Cena zachecajaca w porownaniu z baza Sephory
:-) Moje uzywanie skonczylo sie na posmarowaniu dloni z testera, ale
wydawalo mi sie, ze ta baza jest troche ciezsza niz ta "seforowa".

--
Kometa GG 2138081
"Chcesz zrobić coś wielkiego - umyj słonia"

1. Data: 2004-05-14 11:43:05

Od: "kukuminka " <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kukuminka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> >

> Czy chodzi o podkład w sztyfcie? Mi on szczerze rzekłszy nie przypadł do
> gustu, bo miałam po nim uczucie maski na twarzy.
>
> klee

chodzi mi o taki produkt - Inglot, Sphere p - baza pod makijaż w żelu:

1. Data: 2004-05-14 16:08:14

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kukuminka" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy któraś z szanownych grupowiczek używała bazy pod makijaż firmy Inglot.
> poroszę o info. Z góry dziękuję Magda

Używałam i używam. Jak dla mnie to cudo - świetnie matuje moją tłustą
cerę, makijaż trzyma się doskonale przez długie godziny i twarz wygląda
długo świeżo i gładko. Nawet pory są niewidoczne.
Tylko żal, że ta tubka taka mała...

pozdrawiam

A.

1. Data: 2004-05-14 17:00:03

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> cerę, makijaż trzyma się doskonale przez długie godziny i twarz wygląda
> długo świeżo i gładko. Nawet pory są niewidoczne.

A jak z cena i wydajnoscia?
oplaca sie wogle kupowac?

pozdr

1. Data: 2004-05-14 17:37:55

Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak z cena i wydajnoscia?
> oplaca sie wogle kupowac?

15ml - kosztowało chyba ok. 20zł. No i żeby dać na cała twarz,
potrzeba wycisnąć jakieś 1-2cm. Mam wrażenie, że w zwązku z tym
będzie mało wydajny, ale trudno powiedzieć...

pozdrówka

A.

1. Data: 2004-05-14 17:46:46

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 15ml - kosztowało chyba ok. 20zł. No i żeby dać na cała twarz,
> potrzeba wycisnąć jakieś 1-2cm. Mam wrażenie, że w zwązku z tym
> będzie mało wydajny, ale trudno powiedzieć...

hmmm, myslalam ze to baza pod makijaz oczu tylko, wiety i wielkosc tubki
jest usprawiedliwiona ;)
jako tak sceptycznie sie odnosze do packania buzi jeszcze czyms pod podklad
i puder ;)
Dzieki za odpowiedz
pozdr

1. Data: 2004-05-14 21:19:31

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrzeba wycisnąć jakieś 1-2cm. Mam wrażenie, że w zwązku z tym
> będzie mało wydajny, ale trudno powiedzieć...

Witam,
To ja polece baze pod podklad lumene- kosztuje ok 35 do 40 zl.
Jest wydajna, matuje i po uzyciu jej buzia przypomina w dotyku brzoskwinie.
Dla mnie bomba.

pozdr.
Wioletta

1. Data: 2004-05-17 09:40:29

Od: "Anna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> To ja polece baze pod podklad lumene- kosztuje ok 35 do 40 zl.
> Jest wydajna, matuje i po uzyciu jej buzia przypomina w dotyku brzoskwinie.
> Dla mnie bomba.

Witam serdecznie. Czy napisano coś na tym do jakiego rodzaju cery jest to cudo ? Czy
nadaje się do
cery mieszanej z suchymi i delikatnymi partiami ? Bardzo proszę o słówko na ten
temat.
Pozdrawiam- Anna

drenaż limfatyczny na nogi - czy warto?
z innego forum - coś antycellilitisowego
puder Eris
Kosmetyka biocybernetyczna
jak sie ubrac do kasyna?