bezsennosc

1. Data: 2004-10-20 06:04:30

Temat: bezsennosc
Od: "ami" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem, budze sie bardzo wczesnie rano. ok 6
Przezylam bardzo ciezki zawod milosny, moj chlopak odszedl po 4 latach do
innej. Od tej pory jestem strzepem czlowieka. Wieczorami jakos jest.
Zasypiam bez problemow. Najgorsze sa poranki. Wczesne budzenie z poczuciem
strachu i krzywdy. Jak moge sobie z tym pomoc? Czy jakies leki na
bezsennosc, uspokojenie?

2. Data: 2004-10-20 06:46:17

Temat: Re: bezsennosc
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ami" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
poczuciem
> strachu i krzywdy. Jak moge sobie z tym pomoc? Czy jakies leki na

Budzenie się wczesną porą, przed szóstą rano jest najlepszą porą. Zgodnie z
zasadą "Kto rano wstaje ...". Sam zawód miłosny nie jest przyjemnym
doznaniem, ale takie wczesne budzeie się jest jak najbardziej pozytywne. Ja
często po intensywnych maratonach jestem tak "nakręcony", że przez parę dni
budzę się o czwartej rano i nie narzekam z tego powodu. Jeśli dobrze
zasypiasz wieczorem, to nie masz się czym martwić, bo skoro budzisz się o
tej porze, to znaczy, ze organizm tyle snu potrzebował. Jesli jednak
chodzisz zbyt późno spać, tzn. po dziesiatej, to snu moze być za mało, więc
wieczorem po prostu wcześniej sie kładź.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-10-20 11:11:40

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cl4uch$pov$...@n...news.atman.pl,
Od: ami <a...@o...pl>
Było:
> [...]
> budzenie z poczuciem strachu i krzywdy. Jak moge sobie z tym pomoc?
> Czy jakies leki na bezsennosc, uspokojenie?

Miałem coś podobnego, nie mogłem zasnąć a jak się udało to nie spałem długo.
Na wszelkiego rodzaju stresy i związaną z tym bezsenność pomaga mi kopanie w
ogródku (aż pot płynie po ... plecach), spacer z jednej dzielnicy na drugą i
generalnie każde inne zmęczenie przed snem.
Śpię wówczas do sygnału budzika a czasem dłużej :-)
Oczywiście nadmierne zmęczenie to pewniak aby nie zasnąć, trzeba wyczucia.
A pigułki są be. Próbowali mnie czymś tam leczyć i w bardzo krótkim czasie
potrzebowałem "pomocy" codziennie, bardzo ciężko później się z tego
wychodzi.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

4. Data: 2004-10-20 19:44:05

Od: Sealet <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie w taki sposób twój organizm reaguje na ciężki stres.
Spróbuj znależć sobie jakieś zajęcie męczące fizycznie w ciągu dnia ;),
możesz spróbować pić herbatkę z melisy przed snem albo brać jakieś
łagodne środki uspakajające / Kalms, Validol/.
Poza ty 6 rano to nie tak źle, kwestia ile godzin spisz i czy Ci to
wystarcza ;)

Jezeli bardzo ci to przeszkadza i trwa od dłuższego czasu możesz udać
się do lekarza psychiatry - często leki przeciwdepresyjne pomagają.

Odradzam branie leków nasennych, tym bardziej, że jak piszesz, nie masz
problemów z zasypianiem...wszystkie uzależniają ;)

pzdrv
Sealett

5. Data: 2004-10-21 12:35:41

Od: "Matylda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sealet" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Odradzam branie leków nasennych, tym bardziej, że jak piszesz, nie masz
> problemów z zasypianiem...wszystkie uzależniają ;)

nie poleam stosowania uspokajaczy w tabletkach, polecam herbatke z melisy
przed snem :)) pozdrawiam
--matylda

6. Data: 2004-11-14 14:01:31

Od: Makrofag <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Oct 2004 08:04:30 +0200, ami napisał(a):

> [...]
> Zasypiam bez problemow. Najgorsze sa poranki. Wczesne budzenie z poczuciem
> strachu i krzywdy. Jak moge sobie z tym pomoc? Czy jakies leki na

Z Twojego opisu wyłania się obraz depresji. Możesz spróbować wypełnić test
http://cpp.info.pl/index.php?go=skalabecka , który pomoże Ci ukierunkować
się co do dalszego postępowania.

Makrofag
--
Centrum Psychoprofilaktyki i Psychoedukacji
Leczenie depresji, schizofrenii, zaburzeń odżywiania,

Zyrtec a Aleric
Prośba do studentów medycyny & fizjoterapi, lekarzy, fizjoterapeutów.
korzonki
Kręgosłup odcinek szyjny
bóle kręgosłupa i ciąża