bialy chleb

1. Data: 2000-11-09 09:53:41

Temat: bialy chleb
Od: Michał B. <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze mi ktos wytlumaczyc jak ajest roznica (dla zdrowia ) pomiedzy
chlebem bialym a razowym, sojowym - maja po tyle samo kalorii a mimio to

podobno chleb bialy ma cos w sobie co m.in tuczy - co to jest?

Moja poczta jest zawsze ze mn

2. Data: 2000-11-09 11:11:18

Temat: Re: bialy chleb
Od: "Gandalf" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Frankie" <f...@p...com> wrote in message

> Sprawdz procentowa zawartosc weglowodanów w obu chlebkach, a sie dowiesz.

A nie blonnika?

Gandalf

3. Data: 2000-11-09 11:11:32

Od: "Frankie" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdz procentowa zawartosc weglowodanów w obu chlebkach, a sie dowiesz.
Frankie.

4. Data: 2000-11-09 11:16:30

Od: "Frankie" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem na pewno czy błonnik ma coś wspólnego z tyciem, węglowodany mają na
pewno, bo sprawdziłem na sobie.
Frankie.

5. Data: 2000-11-09 11:17:44

Od: "Gandalf" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem na pewno czy błonnik ma coś wspólnego z tyciem, węglowodany mają
na
> pewno, bo sprawdziłem na sobie.

To poczytaj sklad niektorych preparatow odchudzajacych.

Gandalf

6. Data: 2000-11-09 11:25:38

Od: "Frankie" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli byłbyś taki dobry, to pomóż mi znaleźć. Ale myślę, że nie ma to nic do
rzeczy. Skuteczność preparatów odchudzających jest co najmniej wątpliwa.
Skuteczność węglowodanów przy tyciu jest pewna!

7. Data: 2000-11-09 11:31:47

Od: "Gandalf" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzeczy. Skuteczność preparatów odchudzających jest co najmniej wątpliwa.
> Skuteczność węglowodanów przy tyciu jest pewna!

O! Tak ze 2/3 mojej diety to weglowodany. Powinienem sie chyba w
drzwi nie miescic.

Tylko, ze mam BMI w _srodku_ normy. Ale ja unikam tluszczow. I jem
sporo naturalnego blonnika.

Gandalf

8. Data: 2000-11-09 11:40:20

Od: "Frankie" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Twoja dieta jest typowa dla większości Polaków. A otyłość jest w tej chwili
powszechna. Moje BMI wynosi 20 (przedtem 27), a jem głównie tłuszcz, białko
i odrobinę węglowodanów. Zresztą popatrz jakie wyniki osiągają ludzie na
grupie:
>alt.support.diet.low-carb<.
Frankie.

9. Data: 2000-11-09 12:05:33

Od: "Gandalf" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja dieta jest typowa dla większości Polaków. A otyłość jest w tej
chwili

Nie. Moja dieta jest typowa dla niecalych 5% Polakow.

A ilu otylych wegetarian widziales?

Gandalf

10. Data: 2000-11-09 12:23:24

Od: "Frankie" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kieruję do postu z 2.11. "Jelito grube".
Frankie.

Dzieciak i Tik-Taki
kto pomoze
poradnikmedyczny.pl - Nowe artykuly