biopsja cienkoigłowa

1. Data: 2004-08-22 08:54:59

Temat: biopsja cienkoigłowa
Od: "M.G." <miekg@[usun_to]poczta.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy biopsja cienkoigłowa guza tarczycy grozi skutkami ubocznymi?
Pozdrawiam
Mirek

2. Data: 2004-08-22 13:04:58

Temat: Re: biopsja cienkoigłowa
Od: "Renia" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy biopsja cienkoigłowa guza tarczycy grozi skutkami ubocznymi?

jest to dość prosty i łatwy zabieg w znieczuleniu miejscowym , którego
jednym z częstszych powikłan jest krwiak , ale on resorbuje sie w ciagu paru
dni.

pozdrawiam Renia

3. Data: 2004-08-22 15:24:49

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renia" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

| jest to dość prosty i łatwy zabieg w znieczuleniu miejscowym , którego
| jednym z częstszych powikłan jest krwiak , ale on resorbuje sie w ciagu
paru
| dni.

Hmm mi nikt znieczulenia nie zrobil. A szkoda. I lekarze mi mowili, ze sie
nie znieczula, bo to nie ma sensu?? Wiec jak to w koncu jest??

A propos skutkow ubocznych, to juz po klilku latach nadal zyje, wiec nie
sadze by jakies byly :) Poza siniakiem, ktory byl rzeczywiscie niezly i
mialam go przynajmniej z tydzien. A fakt, ze znajdowal sie na szyi budzil
wiele innch skojarzen ;))

Pozdrawiam,
Dominika R

Czy jestem normana ?