biust i kremy

1. Data: 2005-03-12 17:39:37

Temat: biust i kremy
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio schudło mi się trochę niestety mam wrażenie, że tylko z biustu.
Przeglądam tak sobie i czytam o różnych kremach "biuścikowychę i parę z nich
mnie zainteresowało.
1.Bust lift- preparat ujędrniający piersi - Lierac
2.Elancyl fermete buste- żel ujędrniający do biustu - Galenic
3.Krem do pielęgnacji biustu Mustela
4.Phytrel ampoules- preparat ujędrniający piersi - Lierac
5.Phytrel gel- preparat ujedrniający piersi - Lierac
Czy któryś z tych kremów jest godny polecenia, a może istnieje jakieś inne
mazidło, które pozwoli wrócić piersiom do stanu poprzedniego.

Anet

1. Data: 2005-03-12 17:43:07

Temat: Re: biust i kremy
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2.Elancyl fermete buste- żel ujędrniający do biustu - Galenic

ten ponoć niezły

> 3.Krem do pielęgnacji biustu Mustela

ten też

reszta - nie wiem.
poza tym ktoś kiedyś tutaj chwalił krem do biustu Yves Rocher.

pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2005-03-12 17:56:01

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:

> poza tym ktoś kiedyś tutaj chwalił krem do biustu Yves Rocher.

Tak, ale poprzednia wersje. To co jest teraz sie nawet nie umywa :/

Pozdrawiam,

BA, ktora ostatnio uzywa Bielendy Bikini. Tanie i niezle.

1. Data: 2005-03-12 18:01:28

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> Czy któryś z tych kremów jest godny polecenia, a może istnieje jakieś inne
> mazidło, które pozwoli wrócić piersiom do stanu poprzedniego.

Zdecydowanie spróbuj takiego masażu:
http://surya.kasia.w.interia.pl/new_page_1.htm

Do tego jakiś krem pielęgnujący, jednak nie ma większego znaczenia który.
Najważniejszy jest masaż - ponoć wykonywany przez kilka miesięcy czyni cuda.
Naturalnie małego biustu nie powiększy, ale w sytuacji gdy większy biust
maleje i obwisa po odchudzaniu bądź karmieniu dziecka - efekty są
spektakularne. Ale trzeba wykonywać codziennie przez kilka miesięcy
(pierwsze efekty będą widoczne bardzo szybko).

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-12 18:36:03

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BA, ktora ostatnio uzywa Bielendy Bikini. Tanie i niezle.

Dobrze sie wchlania no i jak czesto stosujesz.

Anet
PS w klawiaturze zamienio mi sie z z y i nie moge pisac polskich liter moze
ktos wie jak to naprawic.

1. Data: 2005-03-12 18:40:10

Od: "Paula" <...@...C> szukaj wiadomości tego autora

ctrl + shift

1. Data: 2005-03-12 18:40:57

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> PS w klawiaturze zamienio mi sie z z y i nie moge pisac polskich liter
moze
> ktos wie jak to naprawic.

Wcisnąć jednocześnie shift + alt

1. Data: 2005-03-12 18:48:41

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <...@...C> napisał w wiadomości

> ctrl + shift

tak rayem, jesli tak to nie dziala no i te polskie litery

Anet

1. Data: 2005-03-12 18:51:37

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wcisnąć jednocześnie shift + alt
>

> --
> best regards
> Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
> joanna (at) niedzielka (dot) com

Dzieki
Dzaiala, na y i z na polskie litery niestety nie

Anet

1. Data: 2005-03-12 19:25:35

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet wrote:
> Anet
> PS w klawiaturze zamienio mi sie z z y i nie moge pisac polskich
> liter moze ktos wie jak to naprawic.

Panel sterowania -> Opcje regionalne i jezykowe -> Jezyki -> ma byc jezyk
polski [programisty]. Polski ten bez programisty zamienia z i y.

Zazula

Eucerin
Sklepy odziezowe internetowe - polećcie coś
perfumy
Kremy antycellulitisowe
serene blue