bla napisało do Robakksa

41. Data: 2009-11-12 09:20:41

Temat: Re: bla napisało do Robakksa
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:
> [...]
>>> uczucia

> Gddybym była ślepa to bym nie zauważyła, że szczerze wyciąłeś ten tekst:
> Można też mówić komuś "do Serca" a także "do trzewi"
> To wynika z trójpodziału osobowości:
> intelekt
> uczucia
> seks
> Dlaczego pomawiasz mnie o ślepotę, skoro widzę szczere wycinanie
> przez Ciebie tekstów? :)

no coz, moze twoj umysl wycina co mu niewygodne, bez znaczenia

--
bla

42. Data: 2009-11-12 09:21:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> napisała:

> nie lubisz odpowiadac na pytania, oj nie lubisz

Przecież to Ty nie odpowiadasz na pytanie, kto jest autorem
odmóżdżającej mantry, którą cytujesz:
"rozmowa jako srodek komunikacji miedzy ludzmi jest stanowczo
przeceniana".
Nie wiesz po kim powtarzasz idiotyzmy? :)

43. Data: 2009-11-12 09:22:10

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> no coz, moze twoj umysl wycina co mu niewygodne, bez znaczenia

czekaj, a moze tobie chodzi o to zebym przyznal, iz uprawiasz mantre, w
takim razie ok, przyznaje - uprawiasz mantre

--
bla

44. Data: 2009-11-12 09:25:13

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> czekaj, a moze tobie chodzi o to zebym przyznal, iz uprawiasz mantre, w
> takim razie ok, przyznaje - uprawiasz mantre

Gadasz sama do siebie
Sama siebie gazebo oceniłaś: uprawiasz mantre i szczerze wycięłaś

45. Data: 2009-11-13 10:25:01

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "rozmowa jako srodek komunikacji miedzy ludzmi jest stanowczo
> przeceniana".
> Nie wiesz po kim powtarzasz idiotyzmy? :)

wijesz sie jak piskorz :)

--
bla

46. Data: 2009-11-13 10:27:02

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten tekst:
> Można też mówić komuś "do Serca" a także "do trzewi"

czy ty jestes juz durny do reszty?

-----------
Użytkownik Robakks napisał:

> a to?:
> Można też mówić komuś "do Serca" a także "do trzewi"
> [...]

takowa hierarchie postrzegam w inny sposob, jak zaspokoisz potrzeby
podstawowe to bierzesz sie za kolejne, badz jedne drugimi sobie
rekompensujesz, rownowaga musi byc, seks, papierosy, alkohol,
rezygnujesz z fajek? nadrabiasz seksem, wypijesz za duzo - nie mozesz :)
------------

odpowiedzialem ci slepaku, moze bardziej sie skup na czytaniu niz swoich
mantrach

--
bla

47. Data: 2009-11-13 10:47:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> [...]
> ------------
>
> odpowiedzialem ci slepaku, moze bardziej sie skup na czytaniu niz swoich

wijesz sie jak piskorz :)

48. Data: 2009-11-13 10:47:20

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

49. Data: 2009-11-13 10:51:40

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> wijesz sie jak piskorz :)

nie przeszkadza mi, ze mnie cytujesz czy tez stosujesz moje formy
wypowiedzi :) nie przeszkadza tez twoja obluda ani manipulowanie postami
:) to usnet, nie ty pierwszy i nie ty ostatni

--
bla

50. Data: 2009-11-13 10:59:38

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiedzialem ci slepaku, moze bardziej sie skup na czytaniu niz swoich
> mantrach

rozmowa z toba robi sie zenujaca

--
bla

Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...
FOX_TROT BEATA...
Koniec internetowej wolnosc w PL?
popularny populares ???
ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego