bla napisało do Robakksa

291. Data: 2009-11-20 11:22:05

Temat: Re: bla napisało do Robakksa
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> Nie do Cibie

wiem, ze nie do mnie, ale juz wiem o kogo

--
bla

292. Data: 2009-11-20 11:24:59

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 12:22, gazebo <g...@c...net> wrote:

> wiem, ze nie do mnie, ale juz wiem o kogo
>
> --
> bla

A ja nadal nie wiem tego o co pytałam
___
Iza

293. Data: 2009-11-20 11:30:08

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> A ja nadal nie wiem tego o co pytałam

moze bylismy tak zabawni wrestling karlow

--
bla

294. Data: 2009-11-20 11:54:26

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 12:30, gazebo <g...@c...net> wrote:

> moze bylismy tak zabawni wrestling karlow
>
> --
> bla

ja nie o tym gazebo...porfawor???!!!
___
Iza

295. Data: 2009-11-21 13:00:15

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iza napisał:

> ja nie o tym gazebo...porfawor???!!!

ja wiem, ale dygresja goni dygresje :)

BTW winno byc 'zabawni jak', w domysle ja i Robi

--
bla

296. Data: 2009-11-21 15:26:01

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 14:00, gazebo <g...@c...net> wrote:

> ja wiem, ale dygresja goni dygresje :)
>
> BTW winno byc 'zabawni jak', w domysle ja i Robi
>
> --
> bla- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Byliście zabawni jak HiV ;)
___
Iza

297. Data: 2009-11-22 01:34:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> była kiedys taka pieśń zbożowa:

...pleśń.

> "plonk niesiemy plonk"!
> już dawno sie w to bawili :)

Zarąbisty wątek. Tyle postów do odhaczenia. Bez kozery powiem pińcet.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

298. Data: 2009-11-22 07:15:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> ...pleśń.

> Zarąbisty wątek. Tyle postów do odhaczenia. Bez kozery powiem pińcet.

ale wiesz, robisz "zaznacz wątek jako przeczytany" i zostaje z
pińdziesiąt :)

299. Data: 2009-11-22 13:05:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> ale wiesz, robisz "zaznacz wątek jako przeczytany" i zostaje z
> pińdziesiąt :)

To nie ten kalyber (44). Zostało mi się 3/4. Z tysiunca.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...
FOX_TROT BEATA...
Koniec internetowej wolnosc w PL?
popularny populares ???
ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego