bla napisało do Robakksa

91. Data: 2009-11-16 09:21:02

Temat: Re: bla napisało do Robakksa
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> Wiesz już aninimie, że oprócz "szescset szescdziesiat szesc" 666
> jest też intelekt, uczucia i erotyzm? Niektórzy to wiedzą np Robak.
> Z góry wiedzących anonimowych zwierzątek tego nie uczą?

jak bardzo potrzebujesz byc zlapanym?

--
bla

92. Data: 2009-11-16 09:22:40

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ty jak narkomani, kawa ich usypia :)))))))

Nie pisz o mnie anonimie - pisz o sobie 666.

93. Data: 2009-11-16 09:24:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak bardzo potrzebujesz byc zlapanym?

Jeszcze raz:
Z góry wiedzących anonimowych zwierzątek tego nie uczą?

94. Data: 2009-11-16 09:25:55

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pisz o mnie anonimie - pisz o sobie 666.

zadumales mnie :]

--
bla

95. Data: 2009-11-16 09:26:40

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze raz:
> Z góry wiedzących anonimowych zwierzątek tego nie uczą?

inaczej, jak dlugo uciekasz?

--
bla

96. Data: 2009-11-16 09:33:21

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> inaczej, jak dlugo uciekasz?

Gówno Cię obchodzi moja prywatność. Pisz o sobie anonimie.
Z góry wiedzących anonimowych zwierzątek tego nie uczą?

97. Data: 2009-11-16 09:34:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zadumales mnie :]

Czym jest to coś, co odpisuje na moje posty?

98. Data: 2009-11-16 09:34:21

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Gówno Cię obchodzi moja prywatność. Pisz o sobie anonimie.
> Z góry wiedzących anonimowych zwierzątek tego nie uczą?

w sumie gowno, ale dlaczego mialbym nie wiedziec?

--
bla

99. Data: 2009-11-16 09:35:14

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

> Czym jest to coś, co odpisuje na moje posty?

to twoj bog czuwa nad toba

--

bla

100. Data: 2009-11-16 09:35:57

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w sumie gowno, ale dlaczego mialbym nie wiedziec?

Z góry wiesz, więc jeb-jeb-jeb. Śmieszne - co nie aninomie 666?

Seksowne, acz absolutnie nieseksualne...
FOX_TROT BEATA...
Koniec internetowej wolnosc w PL?
popularny populares ???
ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego