blacha do kuchni

1. Data: 2006-09-30 11:48:16

Temat: blacha do kuchni
Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam proboje kupic takie cos:
http://www.muratordom.pl/6971_4420.htm
czyli blache do kuchni ?
Nie wiecie gdzie to mozna dostac, jezdzilem po marketach i w Blachy
pruszynski co sie chwala ze maja kazda i nic.

P.S. mieszkam w Łodzi.

2. Data: 2006-09-30 12:13:04

Temat: Re: blacha do kuchni
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie wiecie gdzie to mozna dostac, jezdzilem po marketach i w Blachy
> pruszynski co sie chwala ze maja kazda i nic.

A jesteś pewien, że to chcesz?
"Widać na niej nie tylko zabrudzenia, ale nawet drobne ślady po kroplach
wody - wymaga więc codziennego, znacznie bardziej uciążliwego niż w wypadku
innych materiałów czyszczenia."
To jest cytat ze strony powyżej...
Taka blacha nadaje się wyłącznie do kuchni dla niegotującego wcale w domu
singla...
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

3. Data: 2006-09-30 12:53:40

Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:efln16$t9u$1@news.onet.pl...

> [...]
> To jest cytat ze strony powyżej...
> Taka blacha nadaje się wyłącznie do kuchni dla niegotującego wcale w domu

Kumpel ma i spoko wygląda, jego zona jakoś nie narzekała.
Jeno gdzie to dostać ? Jemu całą kuchnie robił fachura który teraz je na
wyspach (eh..)

4. Data: 2006-09-30 13:06:20

Od: "Kmail" <kmail@wpq_bez_q_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To jest cytat ze strony powyżej...
> Taka blacha nadaje się wyłącznie do kuchni dla niegotującego wcale w domu

Trzeba też wiedzieć, że blachy matowe, chociaż droższe od polerowanych, są
praktyczniejsze: mniej na nich widać na przykład ślady palców.
cytat z tej strony
Lodowke, kuchnie i piecyk mam z takiej blachy i jakos uciazliwe nie sa.

5. Data: 2006-10-01 12:46:00

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lodowke, kuchnie i piecyk mam z takiej blachy i jakos uciazliwe nie sa.

Masz na myśli kuchenkę gazową zapryskaną tłuszczem przy smażeniu na którą
wykipiało coś dodatkowo z garnka w którym dalej musiałeś gotować i nie
mogłeś umyć bezpośrednio bo zabrudzeniu zanim się dodatkowo gazem
przypaliło?
BTW rozmawiałeś z małżonką kolegi, czy po prostu ona sama nie poruszyła
tematu?
Gotują w domu codziennie obiady - w odróżnieniu od dogrzewania pizzy w
mikrofalówce?

Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

Suszenie w pralce ARDO WD1000 - pytanie
Klimatyzator - czy instalowac samemu?
spluczka a'la geberit
Jaka jest twardość wody w Katowicach?
Naczynia SIA - gdzie w Poznaniu lub na www