blacha na ścianie kuchni - ktoś montował sam?

1. Data: 2004-12-16 15:17:51

Temat: blacha na ścianie kuchni - ktoś montował sam?
Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was montował może sam blachę na ścianie kuchennej i
poradziłby, jak to zrobić? Ewentualnie polecił jakąś niedrogą firmę (w
Warszawie)?

2. Data: 2004-12-16 18:00:50

Temat: Re: blacha na ścianie kuchni - ktoś montował sam?
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malwinka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was montował może sam blachę na ścianie kuchennej i
> poradziłby, jak to zrobić? Ewentualnie polecił jakąś niedrogą firmę (w
> Warszawie)?

Jak musisz mieć stalowy kolor to kup sobie szare kafelki. Nie rób tego błędu
i nie montuj blachy. Z dobrego serca nie podam Ci namiaru.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2004-12-17 07:39:56

Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:
> Jak musisz mieć stalowy kolor to kup sobie szare kafelki. Nie rób tego błędu
> i nie montuj blachy. Z dobrego serca nie podam Ci namiaru.

No tak, wiedzialam, że tak będzie... Zawsze tak jest, gdy porusza się
temat blachy w kuchni... albo olejowanej podłogi :-|

Joanno, wierzę, że Ty z dobrego serca, ale pozwól, że pozostanę przy
swoim i ponowię pytanie. Czy ktos kleil lub przykręcał sam blachę do ściany?

4. Data: 2004-12-17 14:02:49

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Czy ktos kleil lub przykręcał sam blachę do ściany?

Ja blachy nie mam ale polecam gorąco szkło na ścianę. Rewelacja

Pzdr/Emek

5. Data: 2004-12-17 14:13:59

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja blachy nie mam ale polecam gorąco szkło na ścianę. Rewelacja

a co pod szklo? Czy tez to jest lustro? czy moze szklo barwione
nieprzezroczyste?

6. Data: 2004-12-17 14:39:16

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> a co pod szklo? Czy tez to jest lustro? czy moze szklo barwione
> nieprzezroczyste?

Jest to szkło piaskowane a nastepnie malowane na biało od strony
wewnetrznej.

7. Data: 2004-12-17 23:51:03

Od: Fanaberia <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 17 Dec 2004 15:39:16 +0100, na pl.rec.dom, Emek napisał(a):

> Jest to szkło piaskowane a nastepnie malowane na biało od strony
> wewnetrznej.

A piaskowanie od strony kuchni czy ściany? Bo jeżeli od kuchni to chyba nie
czyści się tego najłatwiej...

--
Fanaberia

8. Data: 2004-12-18 11:16:59

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> A piaskowanie od strony kuchni czy ściany? Bo jeżeli od kuchni to chyba
nie
> czyści się tego najłatwiej...
Od strony ściany w celu utworzenia lepszego podłoża do położenia farby

9. Data: 2004-12-18 22:03:43

Od: "Sławek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Ja montowałem blachę naścianie międzu szfkami. Wprawdzie nie u siebie
tylko u klienta i nie zwykłą blachę tylko coś co się nazywa Alucobond (dwie
cienkie blachy aluminiowe z przekładką w środku). Efekt rewelacyjny. Aha, to
aluminium było dodatkowo malowane proszkowo w związku mz tym utrzymanie
czystości nie stanowi żadnego problemu.

Pozdrawiam
Sławek

10. Data: 2004-12-20 13:52:48

Od: "the.one" <t...@g...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emek" <k...@y...co.uk> napisał w wiadomości

> Ja blachy nie mam ale polecam gorąco szkło na ścianę. Rewelacja

A czy moglbys gdzies zapodac jakas fotke jak to wyglada w praktyce? Ciekawia
mnie inne rozwiazania niz zwykla glazura.

the.one

--
http://forum.legionowo.org/

Zakup sprzętu AGD w sklepie internetowym
Elemty zlaczne
slady po taśmie malarskej
Pomóż mi i zarób 100 zł...
Wanna akrylowa z profilowaniem i ryflowaniem-czy to cos jest przydatne??