slady po taśmie malarskej

1. Data: 2004-12-16 12:41:01

Temat: slady po taśmie malarskej
Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Zakończyliśmy właśnie wykańczanie mieszkania i mamy problem z usunięciem
pozostałości taśmy malarskiej z wanny akrylowej. Na czas montażu i malowania
wanna była osłonięta folią przyklejoną do brzegów za pomocą tejże żółtej
taśmy. Niestety chyba za długo zwlekaliśmy z usunięciem zabezpieczenia
(trochę się ten "remont" przedłużył) i zostało sporo kleju i kawałków tej
taśmy na wannie. Czym to g...no usunąć. Próbowaliśmy na wrzątek, cifem,
octem, masłem, spirytusem i... nic. Jedyne co na prawdę pomaga to skrobanie,
ale powoduje to zmatowieni powierzchni. POMOCY!

Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

2. Data: 2004-12-16 13:01:27

Temat: Re: slady po taśmie malarskej
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
skrobanie,
> ale powoduje to zmatowieni powierzchni. POMOCY!

naklejki idealnie usuwa WD-40

ale sprawdz dzialanie na material swojej wanny na wszelki wypadek w jakims
bocznym miejscu

musta

3. Data: 2004-12-16 13:03:49

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
zabezpieczenia
> (trochę się ten "remont" przedłużył) i zostało sporo kleju i

Naftą, benzyną, WD 40...

a na przyszłość: googlem. To pomaga najlepiej, naprawdę ;-)

J.

4. Data: 2004-12-16 13:33:58

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cps13n$e0l$1@news.mch.sbs.de...

> Naftą, benzyną, WD 40...
>
> a na przyszłość: googlem. To pomaga najlepiej, naprawdę ;-)

Dzięki.
Przyznam się bez bicia - nie goglowałem :(

5. Data: 2004-12-16 13:48:57

Od: "ewelina" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> skrobanie,
> ale powoduje to zmatowieni powierzchni. POMOCY!

A probowales cifem activ ? Tym w zielonej butelce.
skurczybyk jest chyba z chlorem i usuwa wszystkie..., no w kazdym razie
wiekszosc zabrudzen roznej masci.
Wystarczy go chlapnac na zabrudzone miejsce, chwilke poczekac, a potem
"pomasowac" szorstka sciereczka.
eulalka

6. Data: 2004-12-16 14:19:34

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "ewelina" <e...@r...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> wiekszosc zabrudzen roznej masci.
> Wystarczy go chlapnac na zabrudzone miejsce, chwilke poczekac, a potem

Niestety próbowałem. W połączeniu z szorstką ściereczką mam matową wannę :(

7. Data: 2004-12-16 14:43:51

Od: "ewelina" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Niestety próbowałem. W połączeniu z szorstką ściereczką mam matową wannę
> :(

Uuu, no to przykra sprawa.
Pewnie WD tylko pozostaje...

8. Data: 2004-12-16 15:43:01

Od: "ewelina" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Niestety próbowałem. W połączeniu z szorstką ściereczką mam matową wannę
> :(

Uuu, no to przykra sprawa.
Pewnie WD tylko pozostaje...

9. Data: 2004-12-16 16:10:27

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta napisal(a):

> naklejki idealnie usuwa WD-40

lub podobne: CX-80, K2-007 penetrator

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

Pomóż mi i zarób 100 zł...
Wanna akrylowa z profilowaniem i ryflowaniem-czy to cos jest przydatne??
suszarka
azurowe dzwiczki meblowe???
wysuwane półki na buty..