blizna

1. Data: 2002-06-27 18:18:37

Temat: blizna
Od: "Skierkow" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, czy jest jakas metoda pozbycia sie blizny (na twarzy - broda, dlugosc
ok. 3cm, rana gleboka ) ?
Moze chirurgia plastyczna cos pomoze ?
Rana jest dosc swierza - dzisiejsza, niestety musialem mies szycie, chirurg
mowil, ze bedzie slad. Moze moj wiek ma znaczenie - 18 lat ?
No powiedzcie, ze mam jakies szanse ! Moze jakies mascie przyspieszajace
gojenie ?

Dzieki za rady
Skierkow

2. Data: 2002-06-27 21:26:30

Temat: Re: blizna
Od: "I.S." <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci, kurację produktami na bazie soli z Morza Martwego firmy Dr Nona.

Przede wszystkim balsam regenerujacy "Solaris", to prawdziwa rewelacja!

http://www.zdrowie-inaczej.pl/drnona/produkty/solari
s.htm

W najbliższym czasie opublikuję na www zdjecia ludzi po oparzeniach. Poddani
byli kuracji przemywania roztworem soli, okładami z kompresów Dr Nony oraz
balsam Solaris.

Facet poparzony w II i III stopniu 42% ciała nie dość, że przeżył, to obyło
się bez operacji plastycznych. W Solarisie znajdują się wyciagi białkowe z
archibakterii z Morza Martwego i to właśnie one dają szczególne właściwości
regenerujące.

Solaris jest rowniez stosowany w profilaktyce nowotworowej oraz wspomagajace
przy terapii.

IwonaS

3. Data: 2002-06-28 07:00:41

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

-- Użytkownik "I.S." <z...@z...pl> napisał w wiadomości

| ciach spam

masz od tego procent?
moze założ poliklinike , bedziesz leczyc wszystko i wszystkich swoimi
produktami(lekami? srodkami?)

tichy

4. Data: 2002-06-28 07:49:28

Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mowil, ze bedzie slad. Moze moj wiek ma znaczenie - 18 lat ?
> No powiedzcie, ze mam jakies szanse ! Moze jakies mascie przyspieszajace

Polecam masc Alantan. Bez recepty, tania. Przyspiesza ziarninowienie tkanek.
Stosowalam ja po zrobieniu tatuazu. Goil sie 3 dni, zamiast 7.

Pozdrawiam.

--
...jestem, czym jestem...
moze kiedys stane sie...kims...

Pooki co, jestem Pookio :)

5. Data: 2002-06-28 08:44:58

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.zdrowie-inaczej.pl/drnona/produkty/solari
s.htm
Jak chcesz byc _zdrowy inaczej_!

--------------
Krzysiek, EBP

6. Data: 2002-06-28 09:46:11

Od: "I.S." <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie maja problem. Dlaczego mam nie zaproponowac rozwiazania na ten
problem, jesli go znam? Przeciez Ty robisz to samo?

IwonaS

7. Data: 2002-06-28 10:47:25

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.S." wrote:

> [...]
s.htm

> W najbliższym czasie opublikuję na www zdjecia ludzi po oparzeniach.

Niemożliwe! Prawdziwe zdjęcia dziewczyn? ;-)

Leszek

8. Data: 2002-06-28 11:22:30

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ludzie maja problem. Dlaczego mam nie zaproponowac rozwiazania na ten
> problem, jesli go znam? Przeciez Ty robisz to samo?
Bo 1) rozwiaznie jest niestandardowe - ale o to mniejsza - propagowanie
diety opartej na nornicach jest IMVHO tez dopuszczalne, ale wazniesze ze

2) jestes - jak widac z naglowka - scisle zwiazana z proponowanym
rozwiazaniem. Autoreklama - jakby powiedziec - nie jest _najlepiej
widziana_ na grupach usenetowych. Co agresywniejsi PT Koledzy potrafia
podac delikwenta do abuse. Jak to sie nazywa, bo zapomnialem - mielonka ?
W kazdym razie nieeleganckie.

--------------
Krzysiek, EBP

9. Data: 2002-06-28 12:51:45

Od: "Iwona" <I...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pookio" <p...@p...onet.pl> napisał

> [...]
tkanek.
> Stosowalam ja po zrobieniu tatuazu. Goil sie 3 dni, zamiast 7.

A ja polecam krem Cepan (polski, ok.10 zł)

Iwona

10. Data: 2002-06-28 19:24:42

Od: "IwonaS" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

s.htm

> Niemożliwe! Prawdziwe zdjęcia dziewczyn? ;-)

Nie to beda Panowie :-)))

IwonaS

Prosba o porade Pilne !!!
Ukąszenia