błyszczący cień do powiek

1. Data: 2005-02-08 20:20:46

Temat: błyszczący cień do powiek
Od: "Aśka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam błyszczącego - najlepiej jasny delkatny róż lub beż - cienia do
powiek. Ważna sprawa - bez opiłków metali bo mam uczulenie. Kupiłam sobie
ostatnio pomadkę Water Shine Diamonds Liquid w kolorze 06 Precious Lilac
(http://www.pedet.pl/x_C_I__P_7013033-7010001.html) i szukam pasującego do
niej cienia i lakieru do paznkokci.
Może coś polecicie.

Dzięki za pomoc :)

1. Data: 2005-02-09 17:37:22

Temat: Re: błyszczący cień do powiek
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aśka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Szukam błyszczącego - najlepiej jasny delkatny róż lub beż - cienia do
> powiek.

Kupilam sobie wczoraj sypki cien - mieniacy sie malenkimi drobinkami, trwaly
(dzis od rana mam go na powiekach), nieosypujacy sie, cos jakby
subtelniejszy glittering shimmer Sephory. Sporo tanszy, bo 5 zlotych mnie
kosztowal. Byly jeszcze inne kolory - wlasnie delikatne roze, chlodniejsze i
bardziej brzoskwiniowe, zloto i blekity. Firma - Ruby Rose. Jesli
przypadkiem jestes z Krakowa - moge Ci powiedziec, gdzie go kupic.

> Ważna sprawa - bez opiłków metali bo mam uczulenie.

Tutaj, niestety, nie moge Ci pomoc, bo wyrzucilam juz naklejke ze skladem.
Ale powiedz mi - czy istnieja oplaizujace kosmetyki bez dodatkow metali? Do
perlowych, zdaje sie, uzywa sie miki, ale do tych mocniej blyszczacych?
Czego innego mozna dodac?

Kaska

1. Data: 2005-02-09 17:40:43

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Byly jeszcze inne kolory

Bo zapomnialam dodac, ze kupilam sobie srebrny.

1. Data: 2005-02-09 20:44:16

Od: "Halina Eisner" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <n...@w...pl> napisał(a):

> przypadkiem jestes z Krakowa - moge Ci powiedziec, gdzie go kupic.
Mnie możesz powiedzieć :)

Pozdrawiam
H.

1. Data: 2005-02-10 18:47:41

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina Eisner" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mnie możesz powiedzieć :)

Na Karmelickiej przy rogu z Batorego - taka duza, samoobslugowea drogeria, a
kosmetyki Ruby Rose wyczailam naprzeciw stoiska Rimmela.

Milych zakupow;)

Kaska

1. Data: 2005-02-13 14:19:53

Od: "Halina Eisner" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <n...@w...pl> napisał(a):
> Na Karmelickiej przy rogu z Batorego
O, proszę - nawet po drodze :)
Dzięki,
H.

Oriflame - co Wy na to?
Kraków - gdzie kolorowe focusy??
Gorzów, Zielona Góra - jest ktoś?
Nie cierpię kobiet z wąsami!!! Jak można tak po ulicy chodzić?!
Simone Perele