boczniaki w cieście piwnym...

1. Data: 2001-12-04 13:38:54

Temat: boczniaki w cieście piwnym...
Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego surówka i wychodzi całkiem smaczne danie obiadowe.

Kapelusze opłukać, posolić popieprzyć. W międzyczasie przygotować ciasto: 1
szkl. mąki, 1/2 szkl. piwa, 1 jajko, sól, pieprz (tak od serca ;))).
Konsystencja powinna być mniej więcej taka jak na naleśniki. Kapelusze
maczać w ciecie i smazyć na oleju na rumiano.

Smacznego

--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-04 14:34:36

Temat: Re: boczniaki w cieście piwnym...
Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

hoho widze ze pan magister odzyl po wczorajszej obronie i zabiera sie ostro
do dziela ;-)))

pozdrowienia
Monika

Użytkownik Deuter <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:9uijus$4su$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-12-04 15:05:06

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> hoho widze ze pan magister odzyl po wczorajszej obronie i zabiera sie
ostro
> do dziela ;-)))
>
> pozdrowienia
> Monika

Nie samym magistrem człowiek żyje...

--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-04 15:18:41

Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie samym magistrem człowiek żyje...

i chwala mu za to ;-)
P.S. a tak zupelnie na marginesie to boczniaki wygladaja smakowicie i chyba
je zrobie z najblizszych dniach.

Monika

1. Data: 2001-12-04 15:25:23

Od: "Deuter" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i chwala mu za to ;-)
> P.S. a tak zupelnie na marginesie to boczniaki wygladaja smakowicie i
chyba
> je zrobie z najblizszych dniach.

I są całkiem smaczne. A ile możliwości:
flaczki z boczniaka
pasztet z boczniaka
kotlety mielone z boczniaka
pierogi z farszem z boczniaka

itepe itede

podrawiam
--
Deuter
d...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-04 15:41:57

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I są całkiem smaczne. A ile możliwości:
> [...]

i jeszcze duszone w sosiku smietanowym :))))))
Daga

1. Data: 2001-12-04 15:42:24

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

brimpke wrote:

> i jeszcze duszone w sosiku smietanowym :))))))
> Daga

i flaczki z boczniaków :)
agi

1. Data: 2001-12-05 06:57:30

Od: "Smorfia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boczniaki były bardzo dobre mniam, mniam...ale przypraw rzeczywiście trzeba
sporo dosypać.

--
Pozdrowiam,
Smorfia

1. Data: 2001-12-05 09:03:54

Od: "Monika Pietrzyba" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ja musze sie glosno dopominac o przepisy czy wystarczy jak ladnie sie
usmiechne i poprosze? ;-)))
(ew. powiedz tylko ze to juz kiedys tam bylo... ;-)

pozdrowka panie magistrze

ych napisał:9uipv9$dof$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-12-05 12:09:14

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Konsystencja powinna być mniej więcej taka jak na naleśniki. Kapelusze
> maczać w ciecie i smazyć na oleju na rumiano.

czy probowales tego przepisu zamieniajac boczniaki na inne grzyby?
np. kapelusze podgrzybkow, borowikow (swieze) lub suszone namoczone i
podgotowane?

skrzacik

Salatka z gotowanych ziemniakow
Zamrażanie klusek śląskich