Re: bóg jest kłamcą isadystą

Data: 2002-06-03 10:19:10
Temat: Re: bóg jest kłamcą isadystą
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

Użytkowniczka "Pyzol" napisala:

> Piszesz "jest z nim utozsamiane" - a to juz nie fakt, to idea.

A dla Ciebie religia opiera sie na faktach? No to dowody poprosze w takim
razie, ze jest Bog, ze smierc Jezusa cos dala, ze jest zycie pozagrobowe
itp. :)

> Jak daleko w zyciu realnym od niej, to chyba
> niejednokrotnie widziales.

A o co konkretnie Ci chodzi? Dalej jestesmy przy Bogu, czy ogolnie przy
ojcostwie?

> "Jestem kim jestem" - powiedzial o sobie. Widzisz,
> to tak jak z tym kaszlakiem. Ja nie wiedzialam co
> to kaszlak.

Boze moj, Boze, czemus mnie opuscil? <- jakiego wyrazu tutaj nie
rozumiesz? :)

> Jak kojarzysz walke ze slabosciami z meka Chrystusa?
> Jakie on mial slabosci?

On nie mial slabosci :)

pozdrawiam
Greg