Re: bojler czy junkers ???

From: "TomaSz." <u...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: bojler czy junkers ???
Date: Wed, 22 Sep 2004 07:41:14 +0200
Sender: u...@o...pl@polska.nat.wro.korbank.pl

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila !!!
Dnia 21.09.2004 roku, Remigiusz wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> co lepiej kupić ? mam tylko zimna wode i poprowadzoną instalacje gazową w
> lazience ( po starym junkersie) ogólnie nigdy nie używałem junkersa i teraz
> sie zastanawiam czy to aby bezpieczne urządzenie czy lepiej na spokojny sen
> zakupić bojler ...

Polecam junkers, zwłaszcza jak chętnych na ciepłą kąpiel więcej. A
współczesne junkersy są już bezpieczne. Osobiście mam 4 letniego Bosh'a -
elektroniczny zapłon (zasilanie z dwóch bateryjek wymienianych mniej więcej
co pół roku), więc można spokojnie zapomnieć o niepokojącym "błędnym
ogniku" który żył w starszych modelach. Dodatkowy plus, to łatwa i
przynosząca natychmiastowy skutek regulacja temperatury wody - w bojlerze
tego nie zrobisz - jak np. potrzebuję sparzyc coś wrzątkiem, to przekręcam
jedno pokrętełko i po chwili z kranu leci woda o temperaturze rzędu 90 st.
C, przekręcam z powrotem i w ciągu paru sekund wszystko wraca do normy.
A rachunki z gazowni będą niższe niż te z elektrowni.
--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl