ból gardła

1. Data: 2006-11-07 00:21:54

Temat: ból gardła
Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Co byście polecili na ból gardła ?
Taki drapiący w jednym konkretnym miejscu i utrzymujący się już tygodniami
( jak nie miesiącami ) przy ogólnie dobrym pozostałym stanie zdrowia ? Może
coś do płukania ? Popularne tabletki do ssania, przynajmniej te, których
używałem, działają raczej tylko przeciwbólowo.

Tylko nie piszcie, proszę, że to coś poważnego - nie ukrywam, że paliłem (
teraz nie palę ) - mam 26 lat.

2. Data: 2006-11-07 11:19:31

Temat: Re: ból gardła
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> których używałem, działają raczej tylko przeciwbólowo.
>
> Tylko nie piszcie, proszę, że to coś poważnego - nie ukrywam, że paliłem

Do płukania :

Antyczny do dziś stosowany

Sól kuchenna / Chlorek sodu, Na Cl. / rozpuszczona w letniej wodzie. Roztwór
musi być
intensywny. Na 0.5 szklanki letniej wody dwie łyżki stołowe soli.

j.

3. Data: 2006-11-07 16:14:13

Od: " J" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele przyczyn .zaczynam od nakgorszych

Nowotówr złośliwy ,nie złośliwy ,przewlekłe zapalenie
gardła,allergia ,chore zatoki

4. Data: 2006-11-08 13:37:06

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " J" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Wiele przyczyn .zaczynam od nakgorszych
>
> Nowotówr złośliwy ,nie złośliwy ,przewlekłe zapalenie
> gardła,allergia ,chore zatoki

A jak samemu odróżnić te dwa pierwsze od pozostałych ?
Wbrew pozorom pytam poważnie.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

5. Data: 2006-11-08 20:12:34

Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

d852 <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " J" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A jak samemu odróżnić te dwa pierwsze od pozostałych ?
> Wbrew pozorom pytam poważnie.
>
> Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

To morze lekarz
stawiam na zatoki (uleczalne ale sprawa bardzo bolesna

Pytanie
czy kolega ma katar
czy rano wydziela się jakaś wydzielina w tyle gardła
jesli tak to szzybko do laryngologa
i leczyc zatoki
ja kiedy smiąłem 3 miesiace ból nie do zniesienia
lądowałem 4 razy na pogotowiu

6. Data: 2006-11-08 20:21:18

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To morze lekarz

To jest jasne. Samemu nie da się odróżnić tak skrajnie różnych rzeczy ?
Może i się nie da, ale nie dowierzam, więc ponawiam pytanie.

> stawiam na zatoki (uleczalne ale sprawa bardzo bolesna
> Pytanie
> czy kolega ma katar

nie

> [...]

> jesli tak to szzybko do laryngologa
> i leczyc zatoki
> ja kiedy smiąłem 3 miesiace ból nie do zniesienia

Nic z tych rzeczy. Po prostu ból w konkretnej części ( prawej stronie )
gardła ( krtani ).
Odczuwam to trochę tak, jakby w tym miejscu gardło było cały czas
wyschnięte.
Żadnych objawów po za tym. Tyle, że to nie ustępuje.

ból ucha po basenie PILNE
Neurochirurg
Kupie Seroxat 20mg [Lodz]
skierowanie do specjalisty