Re: bol glowy

Data: 2002-03-14 20:59:05
Temat: Re: bol glowy
Od: "Ryszard Lachman" <r...@o...com>

Użytkownik "Valkiria" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
news:a6qrnn$em$1@sunflower.man.poznan.pl...
> przeglad do dentysty i okazalo

> Ale moze wlasciwym tropem okaże sie zwrócenie uwagi na staw
> skroniowo-żuchwowy.W sumie opisane przez Ciebie objawy zgadzają się z
> dolegliwościami zwiazanymi z zwyrodnieniem w tym stawie .Stomatolog mógl
Ci
> zbadać zęby,ale nic nie pisałaś o innych badaniach na usługach dentystów
> Hania

mam ten sam problem, tzn bol glowy mniej wiecej w tych samych miejscach ,
tyle ze u mnie trwa to juz ponad rok, bol jest codziennie obecny niestety.
Wykonalem juz wszystkie mozliwe badania i nikt nic nie wie : laryngolog,
operacja przegrody nosa - zadnej poprawy, dentysta, neurolog, okulista,
mikrobiolog, chirurgia szczekowa, kregarz, rezonans magnetyczny glowy i cala
masa innych badan. Dodam ze u kazdego lekarza bylem kilka razy. Obecnie
jestem na etapie wizyt w Centrum leczenia bolu, akupunktury i
bioenergoterapi

=== Ryszard Lachman