Re: bol glowy

Data: 2002-03-14 21:50:59
Temat: Re: bol glowy
Od: "Tunia" <t...@c...com>

Pewnego dnia, a był to Thu, 14 Mar 2002 11:47:23 +0100, Mich
<M...@c...pl> napisał/a:

>Witam,
>Od 15 dni boli mnie glowa. Od 15 dni biore leki przeciwbolowe ( na ogol
>starcza 2x1).
>Boli mnie dosc specyficznie bo boli prawa "polowka" tzn szyja, prawe
>ucho, troche zeby, oczodol no i
>glowa. Bol jest pulsacyjny i w momencie silniejszego "ataku" mam bardzo
>goraca skron (ale temperatury nie mam). Myslalam, ze przejdzie ale
>jakos nie chcialo wiec poszlam do lekarza. Pani doktor nie postawila
>konkretnej diagnozy (cyt:"moze to przesilenie wiosenne"), skierowala na
>RTG kręgosłupa szyjnego
> [...]

hm
no coż
ja tez miałam takie zmiany w odcinku szyjnym (po niefortunnym
przeciągnięciu sie w łożku obudzilam sie z glowaprzekrecona w prawo)
wizyta u neurologa, jakies tam leki,RTG
i sie wyprostowalo
ale od tamtego czasu ciagle nawracajace migreny (ten bol, ktory
opisujesz zakrawa mi na migrene...) trwajace od 3 do kilkunastu dni.
trwalo to pare lat
przestaly powracac kiedy wybralam sie do dobrego kregarza, ktory
przestawil mi kregi szyjne na prawidlowa pozycje - przedtem zrobilam
RTG i pokazal mi dokladnie gdzie sa zmiany
pare dni pozniej zrobilam ponownie RTG - zeby porownac - i tych zmien
nie bylo...
od tamtej pory bole glowy miewam niezwykle rzadko, zwykle poprzedzane
przez napiecie w szyi, ktore nauczylam sie likwidowac odpowiednimi
cwiczeniami zaleconymi przez kregarza (chodzi o rozciagniecie miesni
szyi m.in.)

takze moze wybierz sie do kregarza - jezeli jestes z Warszawy - w
nastepny weekend beda sie odbywaly Targi Medycyny Naturalnej i
Kosmetyki - jezeli interesuje Cie nazwisko tegoz kregarza, ktory mnie
wyleczyl zapraszam na priv

~ tunia ~
~ t...@c...com ~
~ ICQ 43595161 ~ GG 380777 ~
~ Black holes are where God divided by zero ~