bol w klatce piersiowej a angina ropna

1. Data: 2005-07-25 18:45:46

Temat: bol w klatce piersiowej a angina ropna
Od: zana <z...@w...USUN.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od 2 dni odczuwam bol w klatce piersiowej- "zaczyna sie" pod lewa
piersia, "konczy" na ramieniu, czasem tez pojawia sie "klucie".
(Poczatkowo sadzilam, ze to cos z plucami- mam bardzo powiekszone
migdaly i trudnosci z oddychaniem, ale antybiotyk zaczyna dzialac,
migdaly jakby mniejsze, a bol ciagle trwa.) Mam 20 lat, od ponad pol
roku czesto choruje na anginy ropna, obecnie takze jestem w trakcie
kuracji antybiotykowej, w lutym planowany jest zabieg usuniecia bocznych
migdalow (bede czekac rowno 7 miesiecy...) Ogolnie organizm jest bardzo
oslabiony (zdarza mi sie mdlec), problemem sa tez bolace stawy- palce,
nadgarstki, a zwlaszcza lewe kolano, mimo, iz praktycznie w ogole od
tygodnia nie ruszam sie z lozka...

I stad moje pytania- czy wyzej wymienione dolegliwosci moga byc
spowodowane nieprawidlowa praca (czy raczej, jak okreslil to lekarz
otolaryngolog- brakiem "pracy"...) migdalow?
Do jakiego lekarza powinnam sie udac celem wyjasnienia zauwazonych
objawow?

Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam,
Zaneta z Gdanska
--
zanag (at) wp.pl

2. Data: 2005-07-25 19:08:08

Temat: Re: bol w klatce piersiowej a angina ropna
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

jezeli jest tak jak mówisz - moznaby pokusic sie o wykonanie usg
serca (wizyta u kardiologa) - kontynuowac antybiotyk, wyciac
migdalki. objawy takie oprócz serca moze dawac tez kregoslup,
odcinek piersiowy lub nerwy miedzyzebrowe.
wylecz migdalki - potem zajmij sie reszta.
powodzenia

3. Data: 2005-08-01 21:03:01

Od: surgeons <p...@w...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

zana napisał(a):

> [...]
> otolaryngolog- brakiem "pracy"...) migdalow?
> Do jakiego lekarza powinnam sie udac celem wyjasnienia zauwazonych

Witam
Powyższe objawy mogą być objawami gorączki reumatycznej (ból w klp,
obrzęki stawów). Według mnie wymagasz konsultacji swojego lekarza
rodzinnego lub internisty. Oznaczenia ASO. Jeżeli wynik będzie powyżej
200 j konieczne będzie wykonanie echa serca celem oceny zastawek.
P. Gajdek

rwa kulszowa
Zespol Downa a wiek rodzacej
Ciała ketonowe
4% sól kali jodati?
Ciąża i możliwość wykrycia wad za pomocą USG