ból w pośladku

1. Data: 2003-05-26 10:01:43

Temat: ból w pośladku
Od: "Beti" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !
Od około tygodnia dokucza mi silny ból w prawym pośladku, promieniujący do
całej kończyny. Ból niestety coraz bardziej się nasila szczególnie w nocy,
jest wręcz nie do wytrzymania. Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się
z takim bólem, czym może być on spowodowany. Dodam, iż jestem w 23 tygodniu
ciąży, może ma to jakieś znaczenie.
Pozdrawiam
Beti

2. Data: 2003-05-26 10:26:12

Temat: Re: ból w pośladku
Od: "JacekG." <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> z takim bólem, czym może być on spowodowany. Dodam, iż jestem w 23

Miałem coś takiego, i jeszcze nieraz ten ból odczuwam, nawet po kilku
latach.
Było to zapalenie nerwu kulszowego. Leczenie trwało 30 dni, zastrzyki
witaminy B i B12 oraz ,chyba, fibs.
Polecam wizytę u lekarza neurologa.
JacekG

3. Data: 2003-05-26 13:06:53

Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> z takim bólem, czym może być on spowodowany. Dodam, iż jestem w 23

Moze to dziecko uciska na niektore organy,nerwy,zyly itp

Fantom

4. Data: 2003-05-26 16:57:22

Od: "Beata Misiarz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

być może to RWA KULSZOWA, czyli zapalenie nerwu kulszoego
trzeba leczyć

5. Data: 2003-05-27 10:28:37

Od: "Aneta@" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> z takim bólem, czym może być on spowodowany. Dodam, iż jestem w 23

Też tak miałam gdy byłam w ciąży. Głównie w 8-9 miesiącu. Potem przeszło jak
ręką odjął.
pozdrawiam
Aneta

ASBAH