bóle kręgosłupa

1. Data: 2003-07-16 08:05:42

Temat: bóle kręgosłupa
Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wieczorem położyłam się spać i po chwili, gdy leżałam na boku,
zaczęły mnie boleć plecy. Przy dotyku rozchodził mi się przez całe plecy
"prąd", trochę bolesny i bardzo nieprzyjemny. Po chwili, jak położyłam się
na brzuchu, stopniowo ból i "prądy" ustępowały. Mam pytanie, co to mogło
być? Mam lekką skoliozę. Będzie się trzeba wybrać do lekarza, ale szczerze
mówiąc trochę się wystraszyłam i jakby ktoś już wiedział, co mogłoby być
przyczyną tych dziwnych bólów, to bardzo proszę. Chcę się dowiedzieć, czy
się mam bardzo martwić, czy może nie jest jeszcze ze mną tak strasznie :)
Mam 18 lat, jakby to miało jakieś znaczenie
Pozdrawiam i liczę na pomoc!
Silje

2. Data: 2003-07-16 09:43:09

Temat: Re: bóle kręgosłupa
Od: <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> napisał w wiadomości

Wygląda to na dolegliwości przy skrzywieniu kręgosłupa.
Prąd który poczułas był zapewne skutkiem ucisku któregoś z kregów na nerw.
Polecam wizytę u lekarza i skierowanie na zabieg rehabilitacyjny
zwany Tangiem Habbera.
Jest to bardzo przyjemny zabieg - masaż strumieniem wody całego kręgosłupa
pod wodą.
Myślę że kręgosłup jest na tyle ważną częścią ciała że warto o niego zadbać
i iść do lekarza :-)

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2003-07-16 13:45:21

Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się mam bardzo martwić, czy może nie jest jeszcze ze mną tak strasznie :)
> Mam 18 lat, jakby to miało jakieś znaczenie
niewątpliwie zabiegi w wodzie są porzyteczne, ale musisz zwrócić uwagę czy
ujawnia ci sie to tylko w nocy i czy odrazu przejście na brzuch ból ustępuje
, jeśli tak to na pewno chodzi o przemieszcznie się dysku a w pozycji na
brzuchu on przechodzi na swoje miejsce, na razie nie jest to nic poważnego,
ale w twoim przypadku dochodzi jeszcze problem skoliozy która powinnaś nie
zanidbywać w odpowiednich ćwiczeniach odpowiednio dostowanych.

pozd
Tomas

4. Data: 2003-07-16 15:15:15

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> , jeśli tak to na pewno chodzi o przemieszcznie się dysku a w pozycji na
> brzuchu on przechodzi na swoje miejsce, na razie nie jest to nic

Tak, od razu ból się zmniejszył, miałam wrażenie, że tak "spływa" w dół.
Nigdy jeszcze nie miała takich dolegliwości i dlatego trochę spanikowałam.
Jeszcze mi przyszło do głowy, że przyczyną mogły być ćwiczenia na mięście
brzucha, które robiłam przed spaniem. Jakoś sobie o nich zapomniałam pisząc
tamten post, może robiłam zbyt gwałtowne skłony i coś mi się poprzestawiało.

> ale w twoim przypadku dochodzi jeszcze problem skoliozy która powinnaś nie
> zanidbywać w odpowiednich ćwiczeniach odpowiednio dostowanych.

Tak, trzeba się w końcu wybrać do lekarza, szczerze mówiąc dawno nie byłam.
Tylko kiedyś trochę się zniechęciłam, bo lekarze raczej olewali mój problem
:( Trzeba się będzie wybrać gdzieś prywatnie.

Pozdrawiam!
Silje

płuca
Cena postinoru
czy II czesc cyklu jest ruchoma?nie ma ani ciazy ani miesiaczki.
Oczy, nadmiar ropki
strzelamie w stawie skokowym