Cena postinoru

1. Data: 2003-07-16 05:48:57

Temat: Cena postinoru
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś się orientuje ile kosztuje w aptece postinor? Czy sprzedawana jest
jedna tabletka w opakowaniu i jak długo ważna jest recepta?

Pozdrawiam
Mariola

2. Data: 2003-07-16 07:53:30

Temat: Re: Cena postinoru
Od: "AQA" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> jedna tabletka w opakowaniu i jak długo ważna jest recepta?

Cena Postinoru-duo - ok.60-70 zł , strasznie dużo . Recepta ważna jest chyba
przez 30 dni .

Aqa

3. Data: 2003-07-16 11:22:44

Temat: Odp: Cena postinoru
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AQA <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bf2v05$udn$...@n...ipartners.pl...

> Cena Postinoru-duo - ok.60-70 zł , strasznie dużo . Recepta ważna jest
chyba
> przez 30 dni .
>
> Aqa

To faktycznie dużo. Dzięki za informację
Mariola

4. Data: 2003-07-16 16:27:54

Od: "bolo" <bolo@NOSPAM_.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To faktycznie dużo. Dzięki za informację

ale taniej niz wychowanie dziecka (wg roznych wyliczen ponad 100 000 PLN do
18 roku zycia) czy nawet alimenty...to nawet mniej niz miesiac zlobka, a
nawet mniej niz wyprawka na pierwszy miesiac, a mniej wiecej tyle samo ile
owoce i inne prezenty do szpitala dla swiezej mamusi i duzo mniej niz
prezenty dla lekazy gdyby sie okazalo ze (odpukac) cos nie tak

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

bolo

ps. zwroccie uwage na :))))))))))))))

5. Data: 2003-07-17 11:14:31

Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bolo <bolo@NOSPAM_.irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bf3ue4$na6$...@t...icpnet.pl...

> [...]
> prezenty dla lekazy gdyby sie okazalo ze (odpukac) cos nie tak
>
> :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Właśnie o to mi chodzi, Powinien być tańszy, bo biorąc pod uwagę te
wszystkie rzeczy, które wymieniłeś opłaca się bardziej wziaść tabletkę niż
wychowywać dziecko.
Wszystkie środki antykoncepcyjne powinny być tańsze, tak żeby każdy mógł
sobie pozwolić na takie zabezpieczenie na jakie ma ochotę, a nie miał tego
podyktowanego przez zasobnosc portfela.
Mariola

6. Data: 2003-07-25 20:53:11

Od: "Fiolet" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> jedna tabletka w opakowaniu i jak długo ważna jest recepta?

jest jeszcze jedna opcja microgynon 4 tabletki od razu do 72 godzin po
stosunku, 4 nastepne do 12 godzin od przyjęcia tych pierwszych, opakowanie
na receptę kosztuje 9 pln
znalazłam taki warian chyba na stonie antykoncepcja doraźna
pozdrawiam M......

7. Data: 2003-07-25 23:24:47

Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na receptę kosztuje 9 pln
> znalazłam taki warian chyba na stonie antykoncepcja doraźna

Mariola ma racje jest wlasnie taka mozliwosc z Microgynonem. a w opakowaniu
postinoru sa 4 tabletki
2 bierze sie od razu a nastepna 12 godzin od przyjecia pierwszych 2 czy
jakos tak pewna nie jestem ale powinien wszystko wyjasnic lekarz wypisujacy
recepte albo realizujacy ją farmaceuta
ale ostrzegam i w przypadku duzej ilosci Microgynonu jak i po Postinorze
moga wystapic "rewelacje zaladkowe" czyli wymioty,biegunka oraz bóle i
zawroty głowy
pozdrawiam
aspirynka

czy II czesc cyklu jest ruchoma?nie ma ani ciazy ani miesiaczki.
Oczy, nadmiar ropki
strzelamie w stawie skokowym
Oczy - leczenie wad
żylaki - usuwanie