Oczy, nadmiar ropki

1. Data: 2003-07-15 22:14:03

Temat: Oczy, nadmiar ropki
Od: "Michał" <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem zapytać co może powodować iz w kącikach moich oczek kilka razy
dziennie zbiera sie pewna ilośc ropki, czasami jest pod powieka i
przeszkadza w patrzeniu na swiat (tzn czóję ją tak jak obce ciało, widoku mi
nie zasłania), az mam oczka czasami czerwone (troszkę je trzę). Mam 22 lata,
niewiem czy to uczólenie na jakieś trawy czy coś, ale zeby przez cały rok?

Dziekuje za podpowiedzi

2. Data: 2003-07-16 11:12:03

Temat: Re: Oczy, nadmiar ropki
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
widoku mi
> nie zasłania), az mam oczka czasami czerwone (troszkę je trzę).

U mnie świadczyło to o niewykrytej wadzie wzroku.

pozdr

cherokee

3. Data: 2003-07-16 12:54:32

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bf3bu3$fai$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "Michał" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
> razy
> widoku mi
>
> U mnie świadczyło to o niewykrytej wadzie wzroku.
> cherokee

zgoda, ale skoro czesto sie pokazuje wydzielina ropna, to zapalenie
spojowek.

casus

strzelamie w stawie skokowym
Oczy - leczenie wad