bole piszczeli przy i po bieganiu

1. Data: 2007-03-20 15:56:06

Temat: bole piszczeli przy i po bieganiu
Od: "Andrzej Suszczewski" <A...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

Witam pisze z nicka mojego przyjaciela, ostatnio jak biegam to bola mnie
piszczele od kolan do kostek, albo jakies tam sciegno czy miesien moze,
wczesniej tego nie mialam, a teraz utrzymuje sie bol nawet 3 dni po bieganiu
nasila sie przy dotyku tak jakby miejsce bylo odbite, czy ktos cos takiego
ma tez??
Joanna

2. Data: 2007-03-20 19:29:05

Temat: Re: bole piszczeli przy i po bieganiu
Od: "Marvin" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Suszczewski" <A...@c...at> napisał w
wiadomości news:6b11a$4600042a$d4116c93$6815@news.chello.at...
> [...]
> wczesniej tego nie mialam, a teraz utrzymuje sie bol nawet 3 dni po
> bieganiu nasila sie przy dotyku tak jakby miejsce bylo odbite, czy ktos

To typowe bóle poczatkującego biegacza. Dobre buty, bieganie 2x w tygodniu
(max 3x tydzień) i po 3 miesiącach miną :))
Marvin

3. Data: 2007-03-20 21:21:00

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:6b11a$4600042a$d4116c93$6...@n...chello.at,
Od: Andrzej Suszczewski <A...@c...at>
Było:
> [...]
> miesien moze, wczesniej tego nie mialam, a teraz utrzymuje sie bol
> nawet 3 dni po bieganiu nasila sie przy dotyku tak jakby miejsce bylo

Oprócz tego co Marvin powyżej, to może zmień technikę biegu...
Prawdopodobnie za mało zginasz nogę w kolanie i robisz za krótki krok.
Nie widziałem ciebie podczas biegu ale wydaje mi się, że biegasz na prostych
nogach wybijając się tylko za pomocą mięśni poniżej kolana.
Popatrz na jakieś biegi długodystansowe w TV i zwróć uwagę że im się w
każdym stawie zgina o taki sam kąt - z grubsza...

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

4. Data: 2007-03-21 21:00:01

Od: "Andrzej Suszczewski" <A...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

to prawda ze jestem poczatkowym biegaczem...widac jazda na rowerze to za
malo:)))dzieki:)))zastosuje sie oczywiscie...pozdrawiam
Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:etpj8p$gfa$1@atlantis.news.tpi.pl...

5. Data: 2007-03-23 11:44:11

Od: "Pawel W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marvin napisał(a):
> To typowe bóle poczatkującego biegacza. Dobre buty, bieganie 2x w tygodniu
> (max 3x tydzień) i po 3 miesiącach miną :))
Niestety nie tylko. Ja musiałem po roku skończyć bieganie
długodystansowe z powodu właśnie takich lub bardzo podobnych objawów.
Nie przechodziło. Może nie wystarczająco zmieniłem swoją technikę biegu,
ale skończyć bieganie musiałem.
> Marvin

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

Problemy po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych
Kategoria wojskowa D
Czy mogłam złamać kość sródręcza ?
Cholesterol - wysoki LDL, czy mam sie bac?
Okulary do komputera