Re: borowka kanadyjska

Data: 2003-06-25 06:02:08
Temat: Re: borowka kanadyjska
Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "Henryk" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bd7kf7$gse$1@inews.gazeta.pl...

> Rzeczywiście jest to jagoda kamczacka. Owocuje u mnie już w 2 roku. Owoce
> czarne, wydłużone, smaczne. Sprzedają po dwie sadzonki różnych odmian
> ponieważ wtedy lepiej zapylają się i obficiej owocują.Co do gleby to u
mnie
> rosną normalnie w ogrodzie. Borówki amerykańskie wymagają bardzo kwaśnej
> gleby i dużo wilgoci.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Dobra to może takie pytanko:
Lat temu sporo (niestety) zbierałem coś takiego co miejscowi nazywali
ochinie(?), łochinie??
Krzew do 1 m, duże owoce koloru jagód ale 2-3 X większe, kolor zbliżony do
jagód ale a metalicznym połyskiem.
Co to może być i ew. gdzie kupić??
CEzar