Re: boski językmęża ikselki

Data: 2009-04-24 12:06:00
Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: Hanka <c...@g...com>

On 24 Kwi, 13:48, michał <6...@g...pl> wrote:
> To wszystko nie większego znacznia ponad swojego rodzaju rozrywkę na
> grupie. Trudno mi było znieść tylko szantażowanie osób i wywalanie na
> grupie powierzonych jej w dobrej wierze informacji. To jest zwyczajnie
> podłe.

No to zadam Ci pytanie pod wlos.
Dlaczego podle?

Bo przyjelismy, ze TAK SIE NIE ROBI.

Kto powiedzial, ze tak sie nie robi?
Zostalo to ustalone wspolnym wysilkiem ludzi, i przekazywane w formie
zasad kultury zachowania i wspolzycia w stadzie, a takze, ogolnie
mowiac, pakietu memow, kolejnym pokoleniom.

A kto powiedzial, ze NIE WOLNO robic inaczej?

No wlasnie.

W ostatecznym rozrachunku decyzje WOLNO, NIE WOLNO, podejmuje
prowokator, bo to jemu potrzebne sa efekty, rezultaty prowokacji.

A my sobie mozemy do upadlego uwazac, ze nie wypada, albo ze to bylo
nie fair, czy, jak piszesz, zwyczajnie podle.

> A reszta to fajna zabawa, jakkolwiek by to cynicznie nie zabrzmiało. :)

Z przytupem, piorkiem w, a takze w rozowych szpilkach na obcasie 24cm.
:)