boski język męża ikselki

1. Data: 2009-04-23 20:50:13

Temat: boski język męża ikselki
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Jak zaznaczył, by być "bliżej Boga", nie trzeba tylko jeździć do
Częstochowy i "zmawiać po dwa różańce". - Można się pocałować, popieścić
i w tym być bliżej Boga - przekonywał."

http://wiadomosci.onet.pl/1957699,11,item.html

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

2. Data: 2009-04-23 21:16:20

Temat: Re: boski język męża ikselki
Od: x...@h...com szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 22:50, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> "Jak zaznaczył, by być "bliżej Boga", nie trzeba tylko jeździć do
> Częstochowy i "zmawiać po dwa różańce". - Można się pocałować, popieścić
> [...]

Chcesz go (męża) poznać osobiście? Nie, nie analnie, choć akurat tak
najbardziej lubisz...
Od frontu, bardziej z prawego prostego. Może w Krakowie? - będziemy
przejazdem na koncercie...

3. Data: 2009-04-23 21:17:15

Temat: Re: boski język Trenera
Od: x...@h...com szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 23:16, x...@h...com wrote:

> Chcesz go (męża) poznać osobiście? Nie, nie analnie, choć akurat tak
> najbardziej lubisz...
> Od frontu, bardziej z prawego prostego. Może w Krakowie? - będziemy
> przejazdem na koncercie...

Przeedytuj temat, radzę...

4. Data: 2009-04-23 21:24:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

x...@h...com pisze:

> Przeedytuj temat, radzę...

Znowu grozisz?
A dopiero co się spowiadałaś. Dostałaś dyspensę?

Ewa

5. Data: 2009-04-23 22:19:17

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Znowu grozisz?

no ale przynajmniej wszystko jest już jasne. dla mnie wreszcie.

6. Data: 2009-04-23 22:32:00

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu grozisz?
> A dopiero co się spowiadałaś. Dostałaś dyspensę?

Ode mnie. Ale to było wczoraj. :)

michał

7. Data: 2009-04-24 00:36:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> no ale przynajmniej wszystko jest już jasne. dla mnie wreszcie.

Trzeba napisać do tego męża, żeby nie wywoził XL daleko od lustra, bo
jej się pogarsza. No i najwyraźniej smog pomieszany z kadzidłem też
jej szkodzi.

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-04-24 00:46:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Znowu grozisz?

Została naruszona cześć Jedynego Prawdziwego MężczyznyT R.

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2009-04-24 00:50:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Znowu grozisz?

Została naruszona cześć Jedynego Prawdziwego Mężczyzny (R) (TM)

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-04-24 02:12:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

x...@h...com napisał(a):

> Chcesz go (męża) poznać osobiście? Nie, nie analnie, choć akurat tak
> najbardziej lubisz...
> Od frontu, bardziej z prawego prostego. Może w Krakowie? - będziemy
> przejazdem na koncercie...

Oj coś czuje,że to spotkanie skończy się przewrotnie=

-----------
Zobaczyłem światło więc przyszedłem. Zadzwoniłem i otworzyliście.
Nie przyszedłem rozmawiać, nie przyszedłem się kłócić,
nie przyszedłem prowadzić odwiecznej wojny.
Ja przyszedłem się kochać.
Mam już jeden nóż w plecach i nie ma tam miejsca na następne.
Odpada dylemat: kawa - herbata?

Przyszedłem się kochać.
Zobaczyłem światło więc przyszedłem. Zadzwoniłem i otworzyliście.
Nie przyszedłem rozmawiać. Nie przyszedłem namawiać.
Nie przyszedłem zbierać podpisów. Nie przyszedłem pić wódki.
Ja przyszedłem się kochać.
Świetlicki [trochę zmieniłem];-)

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...