boski język męża ikselki

191. Data: 2009-04-24 14:10:26

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Chodziło mi o ogólne wrażenie wizualne - to pamiętam. Nie łączę tego od
> razu z oceną tej osoby, ale to dłuższy temat.

No ta ja nawet pamięci do takich rzeczy nie mam.
--

Paulinka

192. Data: 2009-04-24 14:15:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Ciekawa byłaby prawdziwa historia Ikselki - przecież na zdjęciach z
> młodości wygląda na zwykłą, wesołą, jasną dziewczynę.

Zakładam taką ewentualność, że niestety faktycznie na co dzień często
spotyka(ła) się z zawiścią, zazdrością innych, np. miała pecha do ludzi,
może i cierpiała z tego powodu. Jak pisała - otarła się o depresję, może
jakoś źle sobie z nią poradziła i teraz takie kwiatki są konsekwencją?

Ewa

193. Data: 2009-04-24 14:20:36

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Jak od Ikselki dostaniesz mata.

Oj to jeszcze trzeba będzie poczekać - szachownica jeszcze nie rozstawiona..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

194. Data: 2009-04-24 14:29:15

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> I oczywiscie od ustalania czy podstawne, czy bezpodstawne,
> kto jest komunista, a kto pseudokomunista jestes Ty? ;)
>
> Pozdrawiam,
> F.

Ja i każdy inny człowiek myślący samodzielnie.. Po czynach ich można
rozpoznać, a nie po krzyku tłumu podpuszczonego przez propagandę..

195. Data: 2009-04-24 14:40:55

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> [...]
> i ze skoro tak
> a nie inaczej mysla, to znaczy, ze maja ku temu mniej lub bardziej
> powazne powody...
> I ze byc moze cos w tym jest, byc moze jest w tym wszystkim ziarno
> prawdy,
> a byc moze nawet dwa... I nie chodzi tu o zatracenie wlasnego zdania,
> bron Boze. Chodzi tylko o otworzenie sie na odmiennosc opinii innych
> ludzi,
> o pozwolenie sobie na powtorne przemyslenie tematow, chociazby po to,
> by znow moc pewnie i twardo obstawac przy swoim. Albo i nie obstwawac,

Za długo żyję na tym świecie i za dużo widziałem żeby ulegać zbiorowej
opinii chociażby w temacie komunizm.. Kogo niby bym miał słuchać na
ten temat - globa? Bazylego4? Przecież ich wiedza na ten temat jest
tylko książkowa.. I co gorsze strasznie jednostronna..

196. Data: 2009-04-24 14:44:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> O bardzo przepraszam - ja - nie..

Prócz Ciebie i Ikselki,oczywiście (zapomniałam disklaimera dla
betonowych w poprzednim poście) :>

--
Pozdrawiam - Aicha

197. Data: 2009-04-24 14:51:24

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Prócz Ciebie i Ikselki,oczywiście (zapomniałam disklaimera dla
> betonowych w poprzednim poście) :>

Aż mi głupio że należę do mniejszości..

198. Data: 2009-04-24 17:52:30

Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jest piękna, mądra i delikatna.

"Ach! To moja siostra Wioletta! Ta, która ma w domu saunę, Mercedesa i stajnię
dla kucyka".
ms

199. Data: 2009-04-24 18:32:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> O bardzo przepraszam - ja - nie..

Ale ja Ci to wspaniałomyślnie wybaczę...

Qra

200. Data: 2009-04-24 18:36:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Całkiem możliwe.. Ale to Ty powiedziałeś/aś/oś

Czyli nie wierzysz w moje słowa, że jest piękna, mądra i delikatna?

Qra, przykro mi

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...